Vierailija

Itseäni häiritsee kun uusi kumppanini ei juurikaan huomioi lapsiani. Joskus tuntuu että häntä suorastaan häiritsee minun lasteni olemassaolo. Ikää hänellä on 29vee. Itse olen 26v ja lapseni ovat 5v ja 2v, tyttö ja poika. Joskus tokaisi että tyttäresi on ihan sinun näköinen. Ei oikeastaan lapsilleni edes juttele ja juttelee minulle kuin ei näkisikään lapsiani.

Ollaan seurusteltu laskiaisesta alkaen.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Valitse ilman muuta mies, jolla itsellänkin on lapsia. Mieti kumpi sinulle on tärkeämpää lapsesi vai uusi seurustelusuhteesi.

Miehen, jolla ei ole omia lapsia, on todella vaikea suhtautua toisen miehen omalle puolisolleen siittämiin lapsiin. Se on vaan ihan biologiaa ja haluaa vaan sulkea kyseisen asian mielestään. Etä- ja yh-isiä on paljon, valitse ISÄPUOLI ja miesystävä kyseistä joukosta, niin on luontevampmaa.

Juuri tuolta tuntuu että tuo seurustelukumppani tahtoo vain sulkea lapseni pois mielestään. Jne.

Alkuun ajattelin että tilanne muuttuu kun suhde vakavoituu mutta niin ei ole käynyt.

ap

Tietysti kaikki muu menee toissijaiseksi ja lapset ykköseksi!

Täytyy varmaan vielä yrittää jutella seurustelukumppanin kanssa lapsistani...

ap

Tai ei tiedä lapsiperheen elosta juuri mitään. On itse kasvanut yh-äidin ainokaisena joten perhe-elämä saattaa olla hänelle hieman vierasta.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat