Seuraa 

Avaanpas uuden pinon viikonlopulle :)

Sivut

Kommentit (28)

Tervetuloa Möllijäinen kuumeilemaan! Uusi pino tarkoittaa vaan sitä, että siinä on tietyn porukan uusimmat jutut. Onkos kellään tallessa sitä ketjua, missä oli lyhenteiden selityksiä uusille? Itse kävin nämä tämänhetkiset ketjut läpi, mutten huomannut sitä.

Rizza, en tiedä kuinka nopeasti voi oireet alkaa, mutta lupaavalta kuulostaa :).

Mukava, että olette nelliina ja kielo vielä mukana! Tulen kyllä heti aamusta jakamaan uutiset, mitenpä edes pystyisin pysymään poissa ;)! Pelottaa hirveästi... Tätiä ei onneksi ole vielä näkynyt!

Änkeröiselle ja muillekin piinaaville pinnaa ja plussaonnea!! bd bd bd

- Salsatar kp 31/28-46

Aamu valkeni eikä menkat alkaneet :) Eikä nyt juili edes mahaakaan. En vielä uskalla olla iloinen, sillä onhan mulla venynyt kierto joskus tuonne kp 35:eenkin asti.

Ihana juttu Nellis, että ei enää vuotele. Sitä plussaa jo kovasti sulle toivoisin!

Salsattarella myös hyviä uutisia :) Jos ei kuukautiset ala niin testaan kuitenkin vasta torstaina. Silloin mies tulee matkalta ja on kp35. Jos silloin tosiaankaan ei vielä vuotoa näy niin hyvältä näyttää!

Johanniinan kysymykseen en osaa vastata. Yhden hiivakuurin jouduin käyttämään esikoisen odotuksen aikaan, mutten enää muista mikä se oli. Apteekissa varmana osaavat neuvoa, kannattaa kysyä sieltä ammatti-ihmisiltä. Tsemppiä sinullekin piinailuun!

Kielo kp 31/28-35 yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä se täti tuli perjantaina iltapäivällä ihan niinkuin aavistelinkin. Tuli sitten taas turhaan testattua. Miten ihmeessä sitä ei pysty odottamaan niin kauan, että olis täti myöhässä... :(

Aloitin heti perjantaina greippimehun juomisen. Mulla on vahva usko että tämä on nyt juuri se kierto jossa onnistaa. Näin varmaan moni muukin on uskonut ja silti pettynyt. :) Buranaa en vahingossakaan aio ottaa vaikka olis kuinka paha migreeni. Ilmoitan sitten vaan tylysti töihin että nyt ei valitettavasti pysty tulemaan kun on migreeni. Panadol ei mulla auta. Miten sekin on nyt yrityksen aikaan alkanut vaivata. Ennen ei juurikaan ollut päänsärkyjä ja nyt yrittämisen aikaan on joka kuukausi useampaan kertaan. Stressiä ilmeisesti. :( Ja nyt on vielä töissä tulossa ihan kauhea kuukausi, joten stressiä on luvassa silläkin saralla.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Toivottavasti tulee hurjan monta plussaa! Ja plussaonnea kaikille kohtalontovereilleni tulevaan kiertoon!

T: Annique kp 3/27-29, yk 6

Nelliina olikin jo herännyt :). Hyviä uutisia siis. Minullakaan ei ole vielä alkanut vuoto, joten toivoa on. Huomisaamuna sitten ehkä testailuun taas.

Mariatar, mites sulle kävi? Toivottavasti täti ei ole teille löytänyt!

Kielo, millos ajattelit testata seuraavan kerran?

Kaikki muut testailijat, huhuuuu? Missäs luuraatte? Täällä jo kärsimättömästi odotellaan kuulumisia! Plussaonnea vaan mukaan! Myissi, April76, Kaktus-84, paaru, minime05, m.a.m. ja -KaTa...

Rizza, mihin asti ajattelit odotella testaamista? Tiedän, että polttelee, vaikka on vielä aikaista :). Kapalla, Annihelen@lla, an-nuliinilla, pikkupavulla ja Helmeeellä vissiin myös piina päällä. Mitäs teille kuuluu?

- Salsatar kp 31/28-46

On tullut vähän pitkä tauko siitä kun olen viimeksi kirjoitellut. On ollut niin paljon puuhaa ettei pahemmin ole kerennyt kirjoitella. Olen kyllä silloin tällöin käynyt taustalla lukemassa.

Ovistikkuihin ei ole tullut haaleaa viivaa kummempaa niin mitähän se mahtaa tarkoittaa. En kyllä edes ole niitäkään kerennyt säännöllisesti käyttämään että syy voi olla siinä.

Kaikille meille nyt vaan hirveesti plussasäteitä ++++

Muutama plussakin oli tänne tullut ja onnea vaan kaikille sinne odotukseen.

Helmeeee

Tota..oon vasta alottelija täällä..Oon täsä vuojen päivät mietiskelly, että mitä meinaa " uusi pino" juttu- näissä teidän keskusteluissanne. *olen tyhmä* :)

Täällä sataa...Esikoinen heräs jo 7 aikaan. Vielä selvisin yön yli ilman menkkoja! Jes. Mitään tuhruakaan ei enää tule. Kunpa ei tulisikaan eikä sitä tätiäkään. Toivon todella nyt sitä parasta vaan.

Mitäs KIELON tilanne? Tsemppiä sinnekin!!!

Monilla on nyt niin jännää... Plussia meille lopuille huhtihippusille!

Nelliina kp26/23-28 yk8

Ensinnä pahoittelut, mariatar! Täällä näyttää siltä, että ennemmin tai myöhemmin ollaan samassa junassa. Onnea toukokuisiin!

Täällä siis nega saatu herkällä testillä. Nyt vähän tuntuu siltä, että taitaa sittenkin olla pitkä kierto meneillään... Vaan voihan se täti vielä hyvinkin tulla piankin, jos se ovis olisi ollut kp 16-20 paikkeilla, niin siitä on näinä päivinä se 14pv. Tai sitten ovis voi olla vasta nytkin (pitää siis varmuudeksi pupustella ;)), tai sitten en ovuloikaan ollenkaan. Rasittavaa tämä kierron pituuden vaihtelu!!!

No, nyt pitää sitten vaan odotella. Seuraavaksi testaan vasta, jos menkkoja ei kuulu kp50. Mutta eiköhän se täti kurvaa sitä ennen paikalle. Pitäisi keskittyä nyt muihin juttuihin, mutta ei se taida onnistua. Silti ramppaan täällä koko ajan vilkaisemassa teidän muiden uutisia. Ja tottakai kerron omia, jos sellaisia tulee.

Parempaa plussaonnea siis kaikille muille!

- Salsatar kp 32/28-46

Clearbluen herkällä testattu nega. Taisi siis mennä tämäkin yrityskierto harakoille. Vetää kyllä mielen nyt tosi matalalle ja tekisi mieli heittää hanskat nurkkaan koko vauva-asian kanssa. :( Mutta kaipa se mieli taas piristyy jossain vaiheessa. Ja olisihan tässä teoriassa vielä mahdollisuus olla raskaana, mutten siihen oikein jaksa uskoa.

Parempaa onnea loppuporukalle ja paljon plussia!!

miranda neiti kp 26/27 yk 6

Nyt tuli pyyhkiessä jo hieman punertavaa limaa täälläkin. :( Mä en todellakaan kestä!!!! Ja kaikki nuo oireet, voiko ne sitten vaan olla kuviteltuja?! Alkaa usko loppumaan. :(

miranda-neiti yk 6 vai joko jo 7????

Mulla on täällä ihan seko olo! Eilen illalla myöhään tuli hieman limaa, missä mukana vaaleanpunaista! Pelästyin et nyt ne menkat alkaa! Aamusta lähtien on tullut vähän rusehtavaa vuotoa. Mulla ei IKINÄ ala menkat näin! Aina alkaa suoraan verisellä vuodolla. Tosi outoa, ja olikin sit pakko testata niin negaahan se näytti :( Oviksesta on nyt semmoset 11 päivää, ettei edes menkkojen kuuluis vielä alkaa, odottelen niitä ehkäpä tiistaiksi. Jumaliste, kun vaan tajuis täti pysyä poissa!!!!!! Päässä ei nyt muuta liikukaan, et mitä ihmeen rukeavuotoa mulla nyt on?! Apua jos mulle joku vika tullut ja kroppa rupee temppuilemaan! :(

Mitäs muut testailijat, huhuuu?

Nelliina kp 25/23-28 yk8

Kierto yleensä n.30-35, joskus harvoin 28. Ensimmäinen yritys miehen viimein suostuttua! Viimeksi kesti 7kk yritys ja muistan vielä hyvin joka kuisen pettymyksen. Silloin testi näytti haamua vielä kp 60!!! Nyt on kp 33 ja pientä tuhrua on ollut joinakin päivinä, alamahaa kipristellyt ja hajuaisti herkentynyt niin kuin aiemmissakin raskauksissa. Voi kunpa menkat ei alkaisi... Testejä olen tehnyt jo kolme negaa, mutta toivo edelleen vahvana=).

Ihanaa, ettei kenelläkään tänä aamuna menkat alkaneet! :) Toivottavasti saataisiin paljon plussia aikaiseksi!

Mulla tänään dpo5 ja tottakai tekisi malttamattomana mieli testata. Testailen ehkä ensi viikkona. Toisaalta olisi kiva odottaa ihan siihen asti, kun olisi menkkojen alkamispäivä, niin ei tulisi kuluteltua noita testejä taas turhaan.

Välillä on sellainen olo, että on tärpännyt ja sitten taas iskee se epätoivo, että ei olekaan tärpännyt. Kohdunnapukan kokeilun aloitin tässä kierrossa ja nyt myös lopetin sen, kun olen lukenut niin ristiriitaisia kirjoituksia siitä. Nyt vain odottelen, että päivät kuluisivat nopeasti. :) Mulla kierto on ollut monesti 52, keskenmenon jälkeen sitten 47 ja nyt näyttää pudonneen jo 37:ään. Hyvä niin!

Plussatuulia meille kaikille lopuille huhtihippusille!!!

Rizza kp28/37-47, dpo5, yk 15

Vähän **tuttaa.. Tänään aamulla menkat alkoivat. siis tänään 31/28-29. Eli nythän onkin siis eka kietopäivä taas... Masentavaa aloittaa taas alusta tämä kierto...

Aniquelle pahoittelut.

Aprillille ONNEA! Toivottavasti kaveri pysyy matkassa!

mitäs Salsatarelle ja kielolle kuuluu? Onko uusia oiretia tullut matkaan. Ja onko täti vielä pysynyt poissa?

Minä tästä siirrynkin toukokuisten puolelle!

Mariatar kp1/28-30 yk 3

Eilen (kp27/26-28) testasin aamusella sillä mammaksin 10:llä ja haalean viivan siinä erotti! Koko päivän oli pää sekaisin, että PAKKO testata sunnuntaina uudelleen. Tänä aamuna testasin apteekin omalla selvän plussan. Viiva hiukan vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin ihan selkeä. Olo on epätodellinen, mutta onnellinen. Nyt vain toivon että kaikki menee hyvin loppuun asti.

Oireista en olisi osannut ennustaa: menkkamaista jomottelua viime päivinä (nyt alaselässä), välillä nivusissa, väsymystä, välillä viluttanut...mut ne nyt vois johtua muustakin. Pahoinvointia ei vielä olleskaan, mut esikoisestakin alkoi muistaakseni viikolla 6. Tänään vähän raudan makua suussa.

Lähden nyt päikkäreille, kun lapsikin nukkuu.

Plussatuulia kaikille. Toivottavasti negatkin muuttuisivat vielä plussiksi - toivoa on niin kauan kuin täti pysyy poissa. Tulen pian lukemaan kuulumisia.

Joo kiva että löytyy muitakin joilla on pidempi kierto:) Sulla sitten vaihtelee tuo kierron pituus, tiiätkö aina milloin ovis on? Mä tikuttelin nyt eken kerran kunnes oviksen löysin, kp 35... mut ihanaa oli että sen sentään löysi, tietää että lh-huippu ainaskin tulee:)

Sullakin on jänskät paikat, tätiä kun ei näy niin toivoa on!!!

Joo täytyy kattoo mitä ton hiivan suhteen tekee, nyt taas oireet tuntuu helpottaneen itekseen. Mut kai sielä apteekissa täytyy käydä jos ei ala mennä ohi. Luulen vaan että sielä sanovat et pitäs lekurista kysyä, mitä voi käyttää jos onki raskaana, kun farmacasta luin että ekan kolmanneksen aikana ei suositella.

miranda-neidille pahoittelut negasta, älä vielä heitä toivoa vaan testaa myöhemmin uudestaan jos tätiä ei näy!

Joo, täälä kans siis piinaillaan! Kp 41/? n.50...Pitkä on odotus ja piinailu näillä kierroilla!

Monella on jännät paikat :) Toivottavasti pärähtäisi plussia oikein kunnolla!

Laitoin oman aloituksen hiivasta, mutta kysyn nyt tässäkin et onko kokemusta, mitä ootte käyttänyt alkuraskaudessa tai jos on näin että ei vielä tiedä..

Odottelen mielenkiinnolla teidän testaamisia, tsempit siihen!

Johanniina

*vilkuttaa Kielolle*

Minäkin roikun täällä vielä, ihanaa. Tuhrua ei tosiaan ole tänään tullut yhtään, pienesti jotain kellertävää limaa. Tiistaina luulisin menkkojen alkavan. TAI NEHÄN EI ALA!!!! Mä en jumankauta päästä sitä tätiä lähelleni enää ainakaan vuoteen! Niih!

Tsempitykset kaikille!

ja Onnea plussanneelle!

Nelliina ja Salsatar, täällä peukut pystyssä!!

Minä olen tässä illan mittaan jo surrut tämänkin kierron " epäonnistumista" . Jos näin nyt taas käy, mikä näyttää todennäköiseltä. :( Mistä sitä voimaa saa taas toistuvien pettymysten jälkeen?! Alkaako tämä jo katkeroittamaan??

miranda-neiti kp 25/27 yk 6 (vielä nyt yritän tätä kiertoa pitää yllä)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat