Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei siis kyse mielipiteistä vaan tällaisia taustatietoja: sukupuoli, asuuko samassa kaupungiosassa, ikä, koulutus, puolue, jne

Itselläni kriteerinä ainakin nainen, iältään 30-40v, akateeminen ja mieluiten äiti (jos sen saan jostain selville), esim. puolueella ei väliä vaan sen sijaan punnitsen vaalikoineiden mielipiteet.

Kommentit (3)

että äänestän tänä vuonna melkein kuusikymppistä miestä. Kun näin hänen ajatuksensa, arvonsa ja ajamansa asiat mustana valkoisella, ne vastasivat täysin omiani. Ensimmäistä kertaa äänestän miestä ja äänioikeus minulla on ollut jo parikymmentä vuotta. Jouduin todella punnitsemaan omia kriteerejäni!

Koulutettu (yliopisto tai korkeakoulu), äiti, 30-40 v, asuu tottakai samassa kaupungissa, mieluiten samalla tavalla kuin itse (omakotitalo). Puolue on Kokoomus.

Mielipiteistä pakko sano sen verran, että sellainen joka kannattaa toimia vanhemmuuden ja työssä käymisen onnistumiseksi saa minun ääneni. Näitä ovat mielestäni toimiva päivähoito, lyhennetyn työnajan edistäminen (vaikka kunnallisvaaleissa ei tällaiseen koko yhteiskuntaa koskevaan asiaan voi niin vaikuttaakaan paitsi "trendsetterinä"), toimiva joukkoliikenne (meillä surkea, töissäkäynti + päiväkoti edellyttää kahta autoa jotteivät hoitopäivät veny kohtuuttomiksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat