Vierailija

Taidankin alkaa sanomaan papoiksi ja mummoiksi kaikkia tytöttelijöitä.

Kommentit (11)

Itse sanon kaikkia omanikäisiäni (30v) ja vähän vanhempiakin pojiksi. Työelämässä siis. Tyyliin " pojat varmaan hoitaa tämän..." jne.

mutta kun eläkeikää lähentelevä, yhtä pitkä kuin leveä, punakkanaamainen lääkäri tytötteli minua (ollessani 25v) meinasi päästä pari valittua sanaa... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua ei ärsyttäisi, jos vanhainkodin asukit sanoisivat mua tytöksi, koska heidän iässään (n. 75+) mun ikäiseni (29) on vielä tosi nuori. Mutta jos joku vielä työikäinen ihminen tytöttelisi, se olisi alentavaa, ja olisi osoitus lähinnä siitä, ettei kyseinen henkilö pidä mua aikuisena ja vertaisenaan. Toisaalta osana naisryhmää, huumorimielessä sanottuna (tyyliin mitäs tytöt), ei niinkään haittaisi. Sanoisin takaisin vaan, että mitäs poika/mitäs itte. Kyllä sen yleensä huomaa, milloin joku tytöttelee loukatakseen.

meillä töissä pojitellaan miehiä. Itse asiassa pomo kuttuu naisia " rouviksi" .

Että meillä näin päin

tytöttelyyn yleisesti: se tosiaan riippuu äänensävystä ja muustakin kokonaistilanteesta miten siihen suhtaudun. Jos siinä on vähänkään vähättelyn makua, niin sitten se on perseestä.

Minua tytöteltiin työharjoittelussa vanhainkodissa, kun olin 30-vuotias.. ja se oli todella alentavaa ja ärsyttävää kohtelua!!! Tosin tädittely ei varmasti myöskään ole mukavaa..

Olemme olleet samassa työpaikassa 6 vuotta, joten nimeni on kyllä tiedossa.. Kysyi erään tavaran paikkaa " kuule tyttö mistä löydän.." . Ai että osasi ärsyttää!!

Niin ja ikää minulla pian 30.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat