Vierailija

Siis hermot menee joka kerta kun yritän leikata sipulia! Mulla on käytössä ihan terävät veitset, siitä ei ole kyse. Ongelma on se, että kun leikkaan sipulia pieniksi kuutioiksi, se aina jossain vaiheessa luiskahtaa sormien ja veitsen alta pois niin, että lopusta tuleekin sitten suikaleita eikä kuutioita. Miten ihmeessä sen voi leikata niin, ettei näin käy?

Mä siis leikkaan sipulin ensin kahtia, sitten sen puolikkaan yhteen suuntaan viipaleiksi, sitten tarkoituksena on tehdä sama vastakkaiseen suuntaan. Noin puoleenväliin asti se onnistuu, mut sitten se sipulin alaosa luiskahtaa pois ja käteen jää enää ne ylimmät kerrokset.

Ostin vielä Bamixinkin ja siinä oli sellanen ihana sipulileikkuri ja ajattelin ettei mun enää koskaan tarvii leikata niitä. Vaan kuinkas kävikään: mies innostui heittämään pois juuri sen sipulinleikkuriosan, kun luuli sen kuuluvan yhteen toiseen koneeseen, joka me heitettiin pois. Mahtavaa...

Kommentit (2)

käännä se toisin päin. Ja tee siihen sitten viillot, aika vaikeaa selittää.

Minulla on sellainen tupperwaren sipulin silppuri, se on kätevä, ei itketä. kaiken lisäksi aina löytyy pikkuapuri vääntämään leikkuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat