Vierailija

Ukollani on tapana pilata koko perheen viikonloppu vähintään kerran kuukaudessa. Nyt on taas SE.

On ärtynyt, ei saa omasta mielestään tehdä mitä haluaa (ehdotin, että menköön yksinään mökille tai veneilemään happea hakemaan), leikkii marttyyria syyttä. Myös pienimmät lapseni kiukuttelevat enemmän, sillä isä tartuttaa...

On se varmaan raskasta.... Itse olen iloinen ja tartun hetkiin. Viime viikolla miehen ollessa 2 pvää reissussa hoidin omat työni ja valvoin yöt sairaan lapsen kanssa. Pitäisi siis varmaan olla voimia huomioida häntä kuin murkkuikäistä sen jälkeen.

Niin, ja SE on aina silloin, kun edellisestä liitostani oleva teinipoikani on meillä. (Viikko-viikko periaatteella mennään hänen kanssaan, joten ei mikään ylläri kymmenen vuoden aikana.)

Hohhoijaa.

Kommentit (4)

Korvaan särähti kyllä tuo, että kiukuttelut ja mielenosoitukset osuvat yleensä sinun poikasi vierailuviikonlopuille.

Kuulostaa siltä, että teillä on keskustelun paikka. Miehesi on hyväksyttävä se, että sinulla on ollut elämää ennen häntä. Jos miehesi on lapsellinen ja mustasukkainen, poikasi tulo teille ahdistaa häntä.

Tsemppiä!

on kestänyt n. 2 vuotta. Eli murkkuaikaa. Poika on aina ollut kanssamme ja paljon. Vasta joitain vuosia sitten suostuin. että hän on isänsä kanssa viikon ja meillä viikon. Aiemmin oli minun luonani pääsääntöisesti ja tapasi isäänsä joka tonen viikko.

Haloo, en ole marttyyri, enkä pahvi. Mutta pienteni lasteni isä tuntuu olevan.... Käytännön ohjeita kaipaan, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Puhukaa te keskenänne! Yritä saada mies pohtimaan omaa käytöstään / reaktiotaan poikaan. Kun pääsette ongelman ytimeen puhutte asiasta pojan kanssa. Ei tietenkään kuin aikuiselle mutta murkkuikäisen kanssa voi jo keskustella. Aikamoinen marttyyri olet jos 10 vuotta olet jaksanut / sietänyt moista käytöstä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat