Vierailija

Eli ylipainoa löytyy. Miksi se silti jaksaa kiinnostaa naisia. niin nuoria kuin vanhempia?

Onhan se subliikki-mies ja varakas yrittäjä, siitäkö se johtuu? vai mistä perkeleestä?

Kommentit (13)

No on munkin miesystävä vähän kaljuuntuva, mut musta se on sexyä! Mies kohta 34v ja minä 27v............ Mut mä tykkään!!!!!!!!!!!!!!!

Eli olemme tehneet muutaman kokeenkin, mieheni on ulospäin suuntautunut, karismaattinen, luottamusta herättävä. Ja hän sanoo, että oli nainen kuinka vannoutunut puolisolleen tahansa, hän saa sen vaikka sänkyhommiin.

Olemme tehneet kokeen mm vannoutuneella uskovalla perheenäidillä ja juuri naimisiin menneellä, raskaana olevalla naisella. Ja tosi on, miehelläni on sitä jotain, puolisen tuntia juttua ja nainen kuin nainen on polvillaan...

Onneksi hän itse pitää kontrollin ja minut mielessään. Ei ole ollut tarvetta tästä koskaan tapella, vaikka alussa tuollainen mahdollisuus pelottikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka minä olisin mukava jollekin miehelle takaisin (juttelisin iloisesti). Ei se tarkoita, että hänen kanssaan sänkyyn haluaisin. Itsekin työssäni joudun paljon vieraiden miesten kanssa höpöttelemään ja yllpitämään keskusteluja. Valitettavasti joukossa on näitä sosiaalisesti heikompilahjaisia, jotka luulevat normaalin keskustelun olevan flirttiä ja alkavat sitten hetken päästä ehdottelemaan. Todella ahdistavaa ja epänormaalia käytöstä.

Siis kokeilu vietiin niin pitkälle, että mieheni ilmoitti olevansa puutteessa. Molemmat naiset antoivat puhelinnumeronsa, toinen sanoi pilke silmäkulmassa, että eiköhän tuohon hätään jotain keksitä, toinen pyysi heti kotiinsa...

Siis vähän pitemmälle kuin normaali juttelu.

Ei tulisi mieleen niin tehdä. Ja jos joku mies minulle niin sanoisi, niin toivottelisin matkoihinsa. Harva nainen näin kehtaa/uskaltaa tehdä ja siksi antavat esim. väärän numeron päästäkseen miehestä eroon. Moni nainen pelkää todella paljon tuntemattomia miehiä ja siksi yrittävät keinolla kuin keinolla hankkiutua miehestä " siististi" eroon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat