Vierailija

Siis jotain persettä oli kuvannut salaa ja yrittänyt selvästi kuvata lyhythameisten tyttöjen hameiden alle... Jostain tytöstä oli pari kuvaa kumartumassa niin että stringit vilkku persvaossa. Mua ällöttää koko tyyppi nyt niin paljon... Lisäksi se oli kuvannut salaa mua suihkussa! Ja tiedän, ei ois pitänyt mennä sen kännyyn, mutta tänäänkin se oli baarissa ja tuli vasta vaille viisi kotiin, mä en vaan luota siihen 100 %... En tiedä mitä ajattelin löytäväni sen puhelimesta, mutten ainakaan tuollasista :/

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kuvailee moisia juttuja. Arvaa mitä? Sinä voit erota hänestä ja aloittaa uuden paremman elämän. Älä jää tuollaisen tapauksen kylkeen tuhlaamaan elämääsi.

Käytännössä näitä kuvia jotkut perverssit sitten levittelevät netissä toisilleen. Olen joskus törmännyt " my ex" -kuvagallerioihin, joissa on todella härskejä kuvia ja ilmeisesti haluttu ihan kiusantekomielessä julkaista. Kannattaa siis itse kunkin pohtia miten haluaa itsensä kuvattavan.

Tämä ei ollut ensimmäinen tämänkaltainen tapaus, joskus talvella kirjoittelinkin tänne, miten löysin miehen lompakosta kondomin. Miehen selitys oli vain, ettei hän tiedä miten se oli sinne joutunut, ja ehkä mä olin peräti itse sen sinne laittanut, jotta voisin syyttää häntä...

Muutenkin musta on alkanut yhä enenevässä määrin tuntumaan siltä, ettei tuo mies ole mua varten. Nytkin kun se kömpi sieltä baarista kotiin, se sammu ensin vessanpöntölle, sitten raahautu siitä eteisen lattialle,sammui siihen, siinä ripuloi sitten (tiedän, ällöttävää, toi itsessään sai mut harkitsemaan eroa, ennen kuin edes kävin sen kännykällä), heräsi ja raahautu takaisin vesanpytylle ja siitä sitten sammu vessan lattialle, josta lopulta siirtyi sitten makkariin. Enkä taatusti siivoa sen sotkuja, hyi. Tällainen aarre mulla :(

Aikuiselta ihmiseltä voi vaatia normaalia käytöstä. Joskus voi jollakin käydä viinan kanssa vahinko, mutta ei silloinkaan olla siinä kunnossa, että paskannetaan alle.

minulla oli toisinaan olo, että salailee jotain. Muutenkin elämä oli yhtä vääntöä. Mies halusi aina olla oikeassa ja minun piti sovittaa koko elämäni hänen aikatauluihinsa jne. Mitään pettämistä eikä väkivaltaa jne ollut, mutten jaksanut sitä, ettei mistään keskusteltu, jos yritin puhuin yksin, mies meni aina lukkoon. Hän osasi myös kääntää jutut niin, että olin lopulta aina kaikkeen syyllinen. Jaksoin muutaman vuoden ajan, kunnes tajusin, etten enää suostu syyllistymään. Minä voin olla lapselleni vain äiti, en voi ottaa syyllisyyttä siitä, että jos eroan mies ehkä ei enää pidä lapseen yhteyttä jne. Siihen hän aina vetosi, kun aloitin eropuheet, että sitten hän ei näe lastaan ja minä jaksoin taas.....nyt olemme lapsen kanssa kahden, eikä isästä ole vähään aikaan kuulunut, mutta me olemme nauttineet kesästä ja elämästä, vaikka parin viikon ajan tuntui, että tuli maailma loppui.

Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä, ja tietty hyviä hetkiä on ollut paljon. Taloudelliset syytkin painaa, jos olisi enemmän rahaa olisin varmaan muuttanut pois aikaisemmin.

ap

Miehet harvoin ovat (vain) sitä miltä näyttävät, ja miltä tuntuvat, vaikkapa usean vuodenkin ajan. Sitten romahtaa kun kierommat piirteet ja paheet paljastuvat. Karmeaa, mutta totta niin usein.

Vierailija:

Lainaus:

Nyt kyllä etsin itsellesi uuden miehen ja jätät tämän nykyisen!

Älä petä itseäsi uskottelemalla että kannattaisi jatkaa suhdetta enää. Ei tuollaiseen mieheen voi luottaa!

Ihan kun ei voisi vaan erota, ja " etsiä" sen uuden miehen sitten joskus.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat