Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

onko epistä? hän ei halua mennä yksin koska tässä perheessä on suurin osa naisia ja hän ei halua olla siellä lähes ainoa mies.

Kommentit (15)

Jos hän itse tahtoo mennä kyläilemään niin senkun menee. Ei minusta sinun sinne tarvitse mennä. Mutta puolisoiden olisi hyvä keskustella asiasta ettei päätöksistä synny riitatilanteita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos sinulla olisi edessä " pakkokyläilyä" ja kaipaisit puolisoa helpottamaan tilannetta, mitä tykkäisit, jos miestä ei huvittaisi ja päättäisi mennä salille?

entäs oletkos sanonut n äille ihmisille siellä kyläilypaikassa että on kiusallista kun puhuvat ruotsia etkä ymmärrä?

meinaan jos ovat kohteliaita puhuvat kieltä jota KAIKKI ymmärtää.

Näin mun ruotsinkieliset ystäväni toimivat, kun minä en osaa. Ja meillä sama tilanne mies ruotsinkielinen minä ummikko suomalainen.

Nämä ihmiset eivät asu täällä, ovat käymässä muutaman viikon ajan. He ovat siis ummikkoruotsalaisia, eivät puhu muuta kieltä kuin ruotsia.

-ap.

olen tavannut heidät ja kyllä se sellasta oli että mun piti kuunnella sivussa. Mies vaan tykkää että minun tulisi olla mukana kun hän menee heille. He ovat kyllä hyvin ystävällisiä ihmisiä.

Ei tässä taida panot auttaa..

ap-

meillä mikä tahansa menee läpi hyvällä .... no. sitten vaan olet joko jkästi ja meet jumppaan tai olet kuuliainen kiltti vaimo ja menet tapaamaan ummikkoja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat