Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

a on vastaus, en minä tee sinä. Ja tätäon jatkunu aina. Poika on muutenkin ujo ja hiljainen, muualla kun kotona täytyy äidin olla aina pojan kanssa, ainakin uusissa tilanteissa. On kuitenkin käynyt perhepäivähoidossa,missä lähellä on muitakin pphoitajia. On siis aina nähnyt muitakin ihmisiä. Kiukuttaa vaan kotona, kun jotain pyytää tekemään, vastaus on tee sinä äiti. Pikkusisko on paljon omatoimisempi ja reippaampi. Millä sais poikaan enemmän omatoimisuutta ja reippautta. En läheskään aina " passaa" poikaa, ei siis aina totu, että äiti pukee ym. Jätän hänet yksin huoneeseen, kyllä sieltä poika pian tulee päivävaatteissa. Se kiukuttaa, että aina saa kuulla ensimmäisenä, en minä, tee sinä.

Kommentit (2)

Meilläkin eskari-ikäinen poika yrittää aina välillä juoksuttaa äitiä. Näyttäisi hänelläkin olevan periaatteena, että äidin nimenomaan pitää tehdä, vaikka hän itse tekisi sen paljon nopeammin ja vaivattomammin.

Tuntuu, että ainakin meillä äidin täytyy välillä ottaa luuloja pois poitsulta, ettei ihan ala kukkoilemaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat