Vierailija

eli milloin vatsa alkaa näkyä? Olen hoikka nainen, mutta kohtuni on sisäänpäin kallistunut, joten se voi vähän suojata.

Sivut

Kommentit (54)

Viime raskauden huomasivat jotkut vasta rv 38! Pari tuttua äitiä muskarista tuli kyselemään olenko raskaana ja myönsin, että kyllä vaan, laskettu aika kahden viikon päästä. Oli siinä ällistelyä. Talviaika oli ja villapaitoja olin käyttänyt. Painoa oli viimeisilläni ollessani 67 kg.

Äitiyshousuja käytin vasta joskus rv 28 alkaen, tosin monet tavallisetkin menivät vielä silloin. Sf-mitta oli suurimmillaan 28,5, lapsi oli syntyessään 3 kg.

eli joskus 20-22 viikolla (en muista). Silloin ihmettelivät.

Nyt odotan toista 18:lla viikolla ja kukaan ei ole töissä kysynyt mitään.

Ankanvaapunta on tosiaan koomista, kun sitä harrastetaan tosiaan heti plussauksen jälkeen... Ja samalla vedetään selkä niin notkolle, että saataisiin maha näyttämään isolta.

Näin juuri kaupassa naisen, jolla näytti olevan iso maha. Arvelin että viikolla 25 on menossa. Kun hän kääntyi sivuttain, huomasin, että selkä oli juuri sen mahan verran notkollaan, siis aivan käyränä. Käveli ankkana ja hiplasi vauvanvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joskus 7 kuulla ja kakkonen kuudennella. Tunikamallisten paitojen kanssa ei oikeastaa huomannut sittenkään. Viimeisilläni ollessani oli sitten iso maha kummassakin, kun 4 kiloisia olivat nuo vauvatkin..

Minun 1. raskauteni näkyi jo aivan selvästi viikon 14 aikaan. Ja kuopuksesta onniteltiin joskus jo ennen vkoa 10... Olen normaalirakenteinen ja -painoinen.

jota jotkut harrastavat kp28:sta alkaen...

Minulla sama kokemus kuin 38:lla, eli takaapäin ei oma tätinikään tunnistanut, kun haki katseellaan viimeisillään raskaana olevaa naista.

Noilla tunikoilla ja vatsan seudulta löysillä topeilla/paidoilla se on aika helppoa. Itse jäin 4v sitten heti kiinni, kun yritin käyttää vähän löysempiä vaatteita, kuin siihen astiset " napapaidat" ja tiukat neuleet.

Mä olen 167/53kg ja kohtuni on taaksepäin kallistunut. Olen synnyttänyt kaksi nelikiloista lasta ja kumpikin raskaus huomattiin vasta kk ennen synnytystä. Olisin voinut luultavasti nykymuodin avulla pimittää koko asian. Jos saan joskus kolmannen lapsen en kerro idioottisukulaisille asiasta mitään ennenkuin tenava pääsee ripille.

kun kerroin jääväni viikon päästä äitiyslomalle. Tavallisissa vaatteissa näkyi paremmin n.5kk eteenpäin, tutu huomsivat nopeasti. Ihan on yksilöllistä.

Minulla on jonkin verran ylipainoa ja vatsakin kasvoi todella vähän. Sf-mitta oli tosi pieni ja neuvolassa sanottiin että on tehnyt pesän sinne sisälle eikä kasva ulospäin.=) Reilusti yli 30 viikkoa oli ennen kuin jokainen huomasi että oln raskaana.

Pahoinvointi tosin alkoi heti ja sitä oli mahdoton salata.

Kohtu on taaksepäin kallistunut eikä painoa tullut paljon. Olen hoikahko. Viidennen lapsen odotusta ei moni tuttavakaan huomannut edes päivää ennen vauvan syntymää. Ihan kevyesti olisin pystynyt salaamaan kaikki raskaudet n. 35. viikolle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat