Vierailija

Niin, otsikossapa jo kysymys tulikin :) Eli, onko sinulla itselläsi kokemuksia em. työstä tai tunnetko läheisesti jonkun, joka tekee lääke-edustajan työtä? Itselleni voisi lähitulevaisuudessa aueta mahdollisuus tehdä kyseistä työtä, vaan nyt mietin, miten perheen ja työn yhdistäminen tämän ammatin kohdalla onnistuu. Vai onnistuuko? Tiedän, että työ on varmasti enimmäkseen yksinäistä puurtamista plus pitkähköjä päiviä ja tiedän myös sen, mitä ominaisuuksia työssä pärjätäkseen ihmiseltä vaaditaan. Mutta nyt ihan niitä oikean elämän kokemuksia kaipailen :)

Kiitos jo etukäteen kaikista kommenteista :)

Kommentit (3)

mies alkoi tehdä lyhennettyä päivää, ilmeisesti juuri vaimon pitkien työaikojoen vuoksi. Niillä oli silloin kaksi pientä lasta.

Ainakin niillä on pirun hyvä palkka, sillä mies tekee nyt siis lyhettyä työpäivää ja perhe matkustelee kahden lapsen kanssa ihan älyttömästi ja muutenkin on varallisuutta vaikka ei ne perintöä tai muuta ole saanut. Tää mun mies onkin naureskellu elävänsä vaimonsa palkalla.

mutta lääkärinä olen luonnollisesti ollut paljon lääke-edustajien kanssa tekemisissä ja joidenkin kanssa olen ystävystynytkin. Rankkaa työtähän se on. Iltatilaisuuksia on paljon, myöhään menee. Matkusteluakin on, öitä pois kotoa. En kyllä äkkiseltään muista ketään naispuolista, jolla olisi pieniä lapsia. Ovat joko lapsettomia, tai sitten vähän vanhempia tai miespuolisia. Ainakin miehesi täytyy olla joustava. Pitemmän päälle tuntemani lääke-edustajat ovat edenneet urallaan ja siirtyneet "kenttätyöstä" muihin tehtäviin ja iltahommat ovat vähentyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat