Vierailija

Tahtoisin kovasti, että vaimoni, 35v+, ajelisi itsensä posliiniksi. Hän ei millään lämpene ajatukselle, vaikka kuinka olen anellut. Tarjouduin itse ajelemaan hänet, mutta ei sekään käy.

Minua niin kovin kiihottaisi kokeilla, millainen hän olisi ihan paljaana.

Turha sitten alkaa huutamaan ja haukkumaan, että olen pervo pedofiili, ei pidä alkuunkaan paikkaansa!! Vaihtelu vaan virkistäisi 10:nen yhteisen vuoden jälkeen.

Miten saisin hänet ylipuhuttua?

Sivut

Kommentit (34)

Varmaan kaikki hoitajat leimaisivat perversseiksi, vaikka heillä itselläänkin posliinipillu. Eikö hoitajatkin ala olla jo 80-luvun sukupolvea ainakin osa...

Vierailija:

Lainaus:

Pelkään, että tarkkaavaisen ja puheliaan 4-vuotiaan päiväkotiryhmässä kaikki saavat tietää, ettei äidillä ole enää pimpissä karvoja.

Pelkään, että tarkkaavaisen ja puheliaan 4-vuotiaan päiväkotiryhmässä kaikki saavat tietää, ettei äidillä ole enää pimpissä karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siksi on puhdasta ja sileää eikä näppyjä. Moni käy myös vahauttamassa alapäänsä. Niin ajelun kuin vahauksen jälkeen olisi hyvä laittaa esim hydrokortisoni voidetta parin päivän ajan, talkkia, vauvan sinkkivoidetta ym. Suurimmalla osalla se sänki kasvaa jo seuraavana päivänä, tulee näppyjä ym. ellei osaa sitä hoitaa.

sanottiin varsin selkeästi, että vasta 80-luvulla syntyneillä olisi posliini normaali. Luepas itse teksti uudestaan!

Enkä ole mies, kuten viestisi otsikoinnin perusteella näytät luulevan.

meilläkin ajelee molemmat. Toki jättäisin ajamatta ja vaimo pyytäisi, mutta nykyään ajelu on jo totuttu tapa.

Keskustelu kannattaa aloittaa juuri niin, että " minä olen ajatellut ajella karvoja, se voisi olla piristävää" . Ja sitten kehut miten mukavalta tuntuu, ja että haluaisit nähdä hänetkin karvattomana.

Ja muuten, mitään uimahallireissuja ei tarvitse pelätä posliinina. Naisten puolella se on jo niin yleistä ettei kukaan kiinnitä huomiota. Miehillä vähän harvinaisempaa, mutta en minä ainakaan välitä. Miksi välittäisin?

onko nainen posliini vai ei? Oma mieheni ei ole kommentoinut posliiniani millään tavalla. Joten ihan omaksi ilokseni sen pidän. Miehelle tuntuu olevan ihan sama onko siellä karvoja vai ei. Mitään kommenttia ei ole tullut ja jo monta kuukautta ollut. Eri palstoilta olen lukenut että miehestä posliini tuntuisi jotenkin paljaammalta ja paremmalta mutta ei oma mies ole mitään tällaista sanonut. Eli eikö se sitten tunnu sen kummemmalta kuitenkaan ? Eli tykkäättekö miehet siitä vain sen visuaalisuuden vuoksi?

Vierailija:

Lainaus:

Varmaan kaikki hoitajat leimaisivat perversseiksi, vaikka heillä itselläänkin posliinipillu. Eikö hoitajatkin ala olla jo 80-luvun sukupolvea ainakin osa...

on posliineja? Juu, juu... Sitä aiemmin syntyneethän eivät harrasta seksiä, eivätkä tajua tästä päivästä mitään...

Hän oli jo posliini tavatessani hänet, ja on aina ollut nämä 12 v.

Joskus olen pyytänyt häntä kasvattamaan karvat, mutta jo sänkivaiheen jälkeen taas kaikki on lähtenyt. Ei tietysti pitäisi valittaa, jos näitä liikakarvaisiakin vaimoja on..

Sitten ostin Veet -ihokarvanpoistovoidetta bikinirajoille ja tuli niin kaunis ja siisti posliini että! Ei ole ollut mitään ongelmia ja mies tosiaan tykkää. Suosittelen!

En tarkoittanut nimenomaan 80-lukulaisia. Kokemus on kuitenkin osoittanut, että 80-lukulaisissa se on yleisempää. Ja voitte huviksenne uskoa, että otanta on laaja...

eipä juuri ole sillä saralla kunnostautunut. Eikä koske sorminkaan. Joten turha kai niitä paikkoja trimmata kun sillä ei ole mitään vaikutusta seksielämään.

Siinä toivossa vähän ajelinkin paikkoja että seksielämä piristyisi kun moni sanoo että niin on käynyt, mutta ei kyllä meillä käynyt yhtään mitään. Ei olisi edes huomannut asiaa ellen olisi sanonut. Sittenkin onnistui olemaan kommentoimatta asiaa mitenkään.

*huoh*

mutta voithan houkutella häntä vaikka kertomalla, kuinka haluasit nuolla häntä ilman karvoja. ja että jos hän kerraan sheivaa, niin eihän sitä ole pakko jatkaa jos ei tykkää. Ja kannustukseksi voit myös ajella itse karvojasi :)

kukaan muu ei huomaa puoliposlaria. Siis klitorikseen asti tietty, että on kiva nuolla.

Minun täytyy ajella joka päivä tai vähintään joka toinen päivä, ettei tule kutiavaa sänkeä, mutta kutinakin vähenee ajan mittaa. Kai siihen tottuu..?

Tai vaikea uskoa että olisi, onko? Siinä posliinin merkitys korostuu ainakin itselleni.

Mies

Vierailija:

Lainaus:

Mitään kommenttia ei ole tullut ja jo monta kuukautta ollut. Eri palstoilta olen lukenut että miehestä posliini tuntuisi jotenkin paljaammalta ja paremmalta mutta ei oma mies ole mitään tällaista sanonut. Eli eikö se sitten tunnu sen kummemmalta kuitenkaan ? Eli tykkäättekö miehet siitä vain sen visuaalisuuden vuoksi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat