Vierailija

Niin, pitäisi varailla aikaa rakenneultraan. Missä olette käyneet kun kaupunki ei sitä tarjoa? Suositelkaa tai kertokaa myös huonot kokemukset. :)

Kommentit (5)

Onko se muuttunut? Minulla oli rakenneultra Kontinkankaan sairaalassa 18.12. rv 18+. Käsittääkseni kaikki oululaiset kävivät siellä.

Np-ultrassa kävin Gynekossa ja Aydin Tekaylla. Voin lämpimästi suositella häntä. Meri-Oulun neuvolassa pääsee halvemmalla. Siellä kätilö tekee ultrausta. Kävin hänen luonaan tuossa joskus rv 30. Pitkään ja tarkkaan ultrasi ja kertoi tarkasti. Tosi ihana kokemus oli.

Terv. Kielo 40+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse varasin ajan Meri-Oulun neuvolaan. Siellä ei kuitenkaan kuulemma voida tehdä virallista rakenneultraa (esim. virtauksia ei nähdä), mutta itse menen sinne siinä toivossa josko saisin tuon sukupuolen selville ja toki siis samalla saa tietoa muistakin tärkeistä asioista.

Me kävimme varhaisultrassa myös Gynekossa Aydin Tekaylla ja annan suositteluni myös hänelle :)

Kaupunki tarjoaa tänä vuonna niskapoimu-ultran, ja sen kävin joitakin viikkoja sitten Kontinkankaalla. Tosiaan rakenneultraa ei enää sitten tarjota, vaan se pitää käydä jossain omalla kustannuksella. Laitan tuon Gynekon harkintaan, kiitos suosituksesta. :)

Itse varasin ajan Meri-Oulun neuvolaan. Siellä ei kuitenkaan kuulemma voida tehdä virallista rakenneultraa (esim. virtauksia ei nähdä), mutta itse menen sinne siinä toivossa josko saisin tuon sukupuolen selville ja toki siis samalla saa tietoa muistakin tärkeistä asioista.

Me kävimme varhaisultrassa myös Gynekossa Aydin Tekaylla ja annan suositteluni myös hänelle :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat