Vierailija

Vai mikä ihme, kun Isossa Omenassa olin viemässä lajittelupisteeseen roskia ja juuri olin lappanut lasipurkit omaan luukkuunsa (käsi vielä luukun kahvassa kiinni), niin kuulin selkäni takaa jonkun tiuskaisevan " AVAA" ja kun hämmästyneenä käännyin katsomaan, joku neljänkympin rajapyykin ohittanut koppavan näköinen nainen nakkasi oman lasipullonsa luukusta sisään.

Sitten jatkoi rivakasti matkaansa rappusia ylös, ei edes viitsinyt kiittää tai hymyillä tmv.

En hämmästykseltäni keksinyt mitään nasevaa sanottavaa (harmittaa näin jälkikäteen taas ;), huikkasin perään vain " no avaa avaa" :P.

Minusta ihan pöyristyttävää käytöstä täysin vierasta ihmistä kohtaan. En tosin noin vihaisesti tiuski koirallekaan, ellei sitten saa kymmentä kertaa jostain asiasta sanoa ;). Olisi edes sanonut kiitoksen ennen kalppimistaan rappusiin, mutta ei.

Mutta näinä Espoon vuosina olen huomannut, että juuri tuon ikäluokan naiset täällä ovat aika koppavia ja passiivisagressiivisia monesti. Pahimmat tapaukset pyörivät Tapiolan Stockalla ;D.

Helsingin keskustasta itse olen kotoisin, enkä siellä moisiin kalkkunoihin ole samassa mittakaavassa törmännyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat