Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millä kotikutsuilla olet ollut, tai mitä olet itse emännöinyt? Mitä pidit tuotteesta?

Vierailija

Olen itse emännöinyt tuppereita ja ovat ihan hyviä tuotteita.

Partylite kutsuilla olen ollut myös, mielestäni kalliita ja turhia, tosin kauniita.

Kommentit (9)

Vierailija

un kohtuullisen läheinen tuttava kutsui.) Vastenmielistä toimintaa. Ostokset tehdään kaupassa, kotona seurustellaan sosiaalisen kanssakäymisen merkeissä, ei rahan. Rahvasta touhua.

Vierailija

Emännöinyt ja käynyt kutsuilla:

- Tupperware

- Partylite

- Ryytihyppynen

- Oriflame

- Kotigastronomi

- Lngon&Blåbär

- Vekkuli

- Pikku kenguru

- Minideco

- joku naisten alusvaatemallisto (en muista, on aikaa)

Menossa uusille kutsuille

- Meandi

Myynyt itse:

- Oriflame

- Ryytihyppynen

- Kotigastronomi

Vierailija

erotiikka esittely oli justiinsa;) Jonathan no tulihan tossaki jo.

Kaikilla hyvää tavaraa, kalliita tosin.

Eniten tykkään Jonathan esittelyistä, siellä hinta/laatusuhde kohdallaan.

Tupperit on mulla out. Kippoja ja kuppeja jokapaikka täynnä ja suurinta osaa ei edes tarvi..

Partylitellä on niin kalliita tuotteita, että ennemmin ostan kaupan kynttilöitä..

Se lastenvaate homma..no kalliita vaatteita, vaan eipä tuo laatu oo paljonkaan kummempi lindexin, henkkamaukan vaatteisiin verrattuna. Vitsi ku muistais vielä nimen..ai niin Lingon ja Luber tai joitain sinnepäin..

Erotiikka juttu oli mahtava;) Ja käytettyä tulee;) Jokaiselle löytyy jotain, varmasti.

Sitten olen ollut Greenhause kutsuilla, ei oikein iske muhun ne vaatteet ja pirun kalliita myös, et jos jotain kivaa löytyis niin hinnan takia jää ostamatta.

Niin ja alusvaatekutsuilla olen ollut, hyvännäköisiä. Hinnakkaita tosin, saattaisin jopa ostaa kuitenkin. Jos nyt kutsun saisin.

Onkohan noita muita, no tähän hätään ei tuu mieleen ainakaan.

Uusimmat

Suosituimmat