Korvaan kuiskimisesta... ov

Vierailija

Onko muita naisia jotka kiihottuu siitä?

Niin yksinkertaiselta kuin kuulostaakin, minä kiihotun kun korvaani kuiskitaan. Etenkin sellaiset sanat jossa on paljon s-kirjaimia.

Tää on välillä vähän kiusallistakin, koska se on sama mitä korvaan kuiskaa niin kiihottuu. Kamalin oli kun tyyppi kuiskaili paskomisestaan korvaan ja mä olin ihan valmista sen jälkeen. Muuten en todellakaan kiihotu paskasta xD

Kommentit (7)

Vierailija

Mies ravintolassa, 3 promillea ja rapiat: Shää oot ssshiiiss tosi shiiis tosi hyvännäköinen. Lähetäänksshhh panee.

Paljon ässiä sun muuta shössötystä korvaan ja sä oot sit ihan kiisselit tontilla vai? Turhaan sitä sit parjataan miesten alkoholin käyttöä kuppiloissa.

-kossuvissy-

Vierailija

Jos hän vielä älyää katsoa mua syvälle silmiin, niin olen ihan valmista kauraa. Ihan PAKKO päästä apajille, ensin maistelemaan sitä ihanaa kalua ja sitten saada sitä sisääni!! -- Tää on kyllä kans sarjassamme olenko helppo vieteltävä vai tosi helppo?! ;-D

Korvat on yleensäkin mulle alueena aika turn-off, yksi PAHIMPIA mitä mies voi tehdä on suudella tai nuolla mun korvaa - yääääk!!! Sen sijaan matalalla äänellä mulle hiljaa puhuminen, silmiin katsoen toimii kyllä viettelevästi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat