Baggiessä irrotettava vuori!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tänään hain JesperJuniorista tuon ah,niin himoitsemani ruskean baggien!=)

Ja en ole tiennyt/kuullut että tässä mallissa on irrotettava vuori eli oli TODELLA iloinen yllätys!

Turha " ilmoitus" jos te tämän jo tiesitte... =)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Laatikosta kaivoivat minulle.

Eli en tiedä muita värejä.

Othelloja on jo jonkin aikaa ollut oranssia,vihreää maastokuvioista sekä musta-vaal.pun lehtikuvioista.

Puhetta oli myyjän kanssa saven värisestä baggiestä jossa v.sin vuori, eli sitä ainakin myös.

Ja minun puku siis kahvinruskea saman värisellä vuorella.

Vierailija

Kappas kun kukaan jälleenmyyjistä ei ole maininnut asiasta.

Meniköhän mun logiikka oikein kun päättelin, että Reflex-malli tarkoittaisi irroitettavaa vuorta? Eli siis tämän vuoden Othellossakin olisi tuo ominaisuus.

Lottis, jonka suunnitelmat meni tämän tiedon myötä ihan uusiksi

Vierailija

Minä kun innostuin tuosta saven väristä (olin jo ajatellut sivuuttaa Ticketin haalarit tänä talvena, kun mieluisaa väriä ei ole löytynyt).

inkastiina:

Lainaus:

Puhetta oli myyjän kanssa saven värisestä baggiestä jossa v.sin vuori, eli sitä ainakin myös.

Vierailija

Ida-Antonia: pidän vielä tuon turkoosin puvun meillä, kun tykkään siitäkin valtavasti. Ostin siihen jo ruskeat Ticketin asusteet Pikkuväestä, sopivat tosi hyvin yhteen. Luulisin että sopivat tuon oliviinvihreänkin puvun kanssa, mieli tekisi kyllä oransseja asusteita tuon kanssa.

Nyt on kyllä sitten kolme haalaria talveksi, mutta eiköhän kaikkia tule käytettyä. Viime talvenakin oli usempia haalareita ja kaikkia käytettiin. Onpahan sitten vaihtelua harmaisiin talvipäiviin :)

Ja miehellekin kun pidin esitelmää irottettavasta vuoresta, hän totesi että tilaa tuo vihreä (ennenkuin edes ehdin sanoa tilaavani). Sain siis jopa mieheni innostumaan uutuudesta, mikä on suht harvinaista.

Vierailija

Eli hieman paksumpi kuin meillä olleet vk-puvut.

Vuori on vetoketjulla kiinni niskasta sekä kuoriosan vetoketjun molemmilta puolilta.

Ja napeilla lahkeensuista sekä hihansuista.

Ja niskassa oleva vetoketju ei pääse painamaan koska siinä fleecevuoressa oleva kaulus peittää sen.

Vierailija

Koka ticketin nettisivuilla oli ' baggie' ilman heijastimia ja sitten ' baggie reflex' heijastimilla.

Ja samaten othellossa on heijastimet.

Siis luulen vain,en tiedä.

Vierailija

Eli silloin Othellossakin on se. Vaikka me ei tarvittaisi edes sitä, viime vuotiset oliivinvihreät ja mustat puvut mahtuvat valitettavasti edelleen...

-L-

Vierailija

kaisastiina:

Lainaus:

Ida-Antonia: pidän vielä tuon turkoosin puvun meillä, kun tykkään siitäkin valtavasti. Ostin siihen jo ruskeat Ticketin asusteet Pikkuväestä, sopivat tosi hyvin yhteen. Luulisin että sopivat tuon oliviinvihreänkin puvun kanssa, mieli tekisi kyllä oransseja asusteita tuon kanssa.

Nyt on kyllä sitten kolme haalaria talveksi, mutta eiköhän kaikkia tule käytettyä. Viime talvenakin oli usempia haalareita ja kaikkia käytettiin. Onpahan sitten vaihtelua harmaisiin talvipäiviin :)

Ja miehellekin kun pidin esitelmää irottettavasta vuoresta, hän totesi että tilaa tuo vihreä (ennenkuin edes ehdin sanoa tilaavani). Sain siis jopa mieheni innostumaan uutuudesta, mikä on suht harvinaista.

Hyvä että pidät ;) ei me oikeesti edes pojalle enää tarvita, jollen sitten luovu jostakin ensin...tuo turkoosi on vaan niin :))

Vierailija

mä voin ratkaista sun ongelman ja ostaa sulta ton turkoosin baggien niin pääset ostaan tuon uuden mallin ;) ei vaan, pojalla oon vaan ihan haksahtanu turkoosiin kun sopii sille niiiin hyvin :))

pakko käydä toi puku tsekkaamassa, jos tytölle kuitenkin ticketiä harkitsis :)

Vierailija

millainen systeemi siis, miten on kiinni " kuoressa" ? Onko tuo haalari ilman vuorta sitten ikäänkuin vk-haalari? muistaakseni lassiella oli joskus tälläisiä haalareita jotka toimivat ikäänkuin vuoden ympäri. Aika hyvä, niin voi käyttää samaa haalaria niin kauan kuin mahtuu ja sitten ostaa vaan isompi versio :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat