voi hitto, tuli iso riita miehen kanssa. Mitä mieltä olette tästä? suutuinko turhasta?

Vierailija

huomautin mehelle pari iltaa sitten siitä että hän on kaikki illat yömyöhään asti netissä. Pelaa jotain ja chattailee luultavasti näiden pelikavareiden kanssa. Katsoin ruutua ja siinä oli just keskustelu meneillään erään naispuolisen pelaajan stringeistä. Mieheni on myös mesessä hänen kanssaan usein. sinänsä mua ei toi nyt haittaa, mutta ehkä näin alkuraskauden pahoinoinnin ärsyttämänä mainitsin asiasta. en mitenkään pahasti, mutta kuitenkin. No mies on nyt pari päivää ollut kotona tekemättä mitään. on suuttunut kun sanoin tästä chattailystä. ja minä taas provosoiduin siitä että hän on suuttunut, sillä hän ottikin asian ihmeen voimakkaasti. ja sitten sanoin myös tästä että miksei muuta johkin muualle jonkun chattinaisensa luo kun on kerta se seura mielenkiintoisempaa. no mies siihen että tarvitsen ammattiapua ja että hänen on oikeasti parempi muuttaa, sillä muuten tarvitsee kohta itse apua. alkaa kuulemma etsiä omaa asuntoa.

Kommentit (11)

Vierailija

Miksi miehelläsi on tarvetta chattailla jonkun naisen kanssa alushousuista!? IKINÄ IKINÄ en hyväksyisi chattailua enkä varsinkaan naisen kanssa. Eriasia jos mesettää tuttujen kanssa kun hitto kirjoittelee tuntemattoman naisen kanssa eroottisia juttuja. JÄRKI KÄTEEN!

Itse tapasin elämäni miehen nettipeleissä joten tiedän että sekään ei ole mitään viatonta pelaamista aina, sieltäkin voi syntyä ihan oikeita ihmissuhteita tai saada pettämisseuraa!

Vierailija

En ikinä hyväksyisi mitään vastaavaa mieheltäni!

Oikein nousi täällä niskakarvat pystyyn kun luin että nyt sun miehesi mullittelee ja sä koet huonoa omaatuntoa!!!

Hmmm...en kai osaa mitään neuvoa, mutta koitahan nyt puhua järkeä miehellesi ja kääntää asia niin päin että mitä jos sä tekisit jotain vastaavaa. Onkohan kaikki muuten suhteessanne hyvin?!

Toivottavasti saatte sovun! Ja onnellista raskausaikaa sinulle!!

Vierailija

ja mesessä pyörii minun mies näiden pelikavereiden kanssa. en tiennyt tästä ennenkuin yksi aamu menin koneelle ja miehellä oli yöllä unohtunut mese auki. mutta minä tässä nyt ihmettelin lähinnä miehen reaktiota. ja sitä että KAIKKI illat yöhön asti pyörii näillä sivuilla. -ap

Vierailija

mies suuttui koska ei ole puhtaat jauhot pussissa. Ja tämä on yleensä miesten reaktio jos jotain pettämistä tai muuta on.

Minun mies pelasi aikoinaan niin paljon että jo siitä suutuin, olin ihan väsynyt siihen pelaamiseen. Saatto päivästä toiseen yökaudetkin pelata, piti myös joskus kavereitten tulla meille pelaan jotain peliä. Siis monta yötä olivat. Onneksi nuo ajat on historiaa, enää en etes kattelis moista. Toisaalta onneksi en silloin lähtenyt, koska meillä on ollut sen jälkeen todella mukavaa kun mies pääsi tuosta ainaisesta pelaamisesta irti.

VArmasti vaikea oli lopettaa, heillä oli hyvä porukka ja oli parhaimpia pelaajia siinä. Mutta perhe kärsi, lapset ja minä.

Vierailija

Mä en ole tiennytkään että siellä chattaillaan? Tai tiedän että siinä on se chattitoiminta mutta mä oon luullut että siinä nyt vaan kommentoidaan peliä.

Siis ihan oikeestiko esim. just noilla nettipokeri sivuilla tavataan ihmisiä ja chattaillaan muustakin kun pelistä? Oonko mä nyt ollut vähän tyhmä kun olen oikeesti luullut että mies vaan pelaa. Voiko sillä siis olla siellä kokoajan joku flirtti menossa?

Vierailija

Minä menin joskus tylsänä iltana huvin vuoksi chattiin ekaa kertaa elämässäni. Tapasin siellä miehen jonka kanssa vaihdoin meseosoitetta (en todellakaan tiedä miksi!). Juttelimme tosi paljon. Välillä soittelimme ja tapasimmekin. Rakastuimme ja suunnittelimme avioerojakin. Molemmilla meni avioliitoissaan huonosti. Ei tosiaankaan ollut viatonta jutustelua siis. Onneksi molemmille tuli järkikäteen ja yritämme parantaa avioliittojamme, lastemme takia. Kuitenkin kaipaamme edelleen toisiamme, juttelemme ja tapaammekin silloin tällöin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat