G: suosikkisuklaasi

Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Lontoonraesuklaata näin tänään jo lähi-Valintatalossakin eli on sitä jo kaupoissa. En ole maistanut mutta en erikoisemmin välitä Fazerin salmiakkiruutusuklaasta joten tuskin ihan heti ostan.

Marianne-sininen on toinen suosikkini ja kaipaan kovasti sitä jossa oli kahvirakeita.

Vierailija

Se on se chilisuklaa, joka yllätti kerta heitolla, tuntui niin oudolta yhdistelmältä. Ylipäätänsä Fazerin suklaat ovat hyviä, paitsi se kaamea salmiakkisuklaa. Perussininen on hyvä, niin kuin myös Marianne. Marjasuklaata en ole uskaltautunut maistaa.

Vierailija

Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt. :( Olen kai huono etsimään, varsinkin, kun islannintaitonikin on todella ruostunut, koska harjoittelukaveri puuttuu...

16

Vierailija

Oon yrittänyt totuttautua " kunnollisiin" suklaisiin, tummiin, joissa on paljon kaakaomassaa (vai mitä se nyt on), mutta toi on aina vaan mun herkkuani, aina kun Suomen lomalle pääsen.

Vierailija

yritän pitäytyä tummissa, koska niitä voi syödä vaan muutaman palan kerrallaan. Mä inhoon Belgialaista simpukkasuklaata, jota saadaan aina tuliaisiksi.

Vierailija

Tosi kivasti maistuu ne kuivatut marjat, lopuksi hitusen kirpeeltä. Sopii kyllä tosi hyvin, tuovat raikkautta suklaaseen. Susu palat on kyllä kans aika ihania..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat