Kotikutsuja pitavat: Miten te kehtaatte? Mua havettaisi hirveesti kutsua ystavia ostamaan kotiini jotain kamaa (josta saa viela jotain prov...

Vierailija

äväpiirissänne? Ja onko teillä taloudellisesti kovinkin tiukkaa, kun pitää turvautua " kutsujen" pitoon?

Kommentit (15)

Vierailija

Ja sitten vielä ap:n ajatukseen, että emäntä saa jotain provikkaa. Emäntä ei saa provikkaa vaan pienen lahjan. Se on tupperilla joku tupperin purkki, me&i:lla joku vaate. Se on mielestän p-i-e-n-i hyvitys siitä vaivasta, jota kutsujen järjestämisestä aiheutuu. Kutsuilla aina tarjotaan kahvit ja jotain suuhunpantavaa. Ne maksaa!!!! Sitten joidenkin pitää myös siivota, että kehtaa päästää vieraita kotiinsa. Siihen menee aikaa!!! Sitten pitää vielä kutsua nämä ystävät, joten siihen menee aikaa ja rahaa, jos laittaa tekstiviestejä.

Joten tuo pieni lahja on erittäin pieni korvaus siitä, että suostun moiset kutsut järjestämään. =)

Vierailija

Yleensä olen jo etukäteen jutellut ystävieni kanssa asiasta ja tiedän heidän olevan kiinnostuneita tulemaan tutustumaan ko. tuotteisiin. Itsekin tykkään käydä ystävieni järjestämillä kotikutsuilla. Ja täytyy muistaa, että niihinhän ei ole pakko osallistua eikä ostopakkoakaan ole.

Seuraavaksi järjestän me&I-lastenvaatekutsut :)

Vierailija

Kokeileppas ap joskus itse järjetää kutsut niin huomaat mikä vaiva niistä oikeasti on ja että tuo pieni lahja on todellakin pieni korvaus siitä.

Ja sitä paitsi, nämä myyjät tekevät vain työtänsä. Yhtä lailla myyjä voisi olla esim h&m:llä töissä ja saisi siitä palkkaa. Onkos se sitten almujen kerjäämistä? Ei.

Vierailija

Eli siis enhän minä mitään provikkaa saa, jos käsken ystäviäni ostamaan kotiini tuotteita, joita jokin myyjä tulee esittelemään. Esittelijä sen provikan saa.

Vai tarkoititko juuri tätä eli jos itse toimin myyjänä jossain firmassa niin saan provikat? Oletko nyt kade, että et itse toimi myyjänä vai onko hiukan kireä perjantai fiilis? ;)

Vierailija

En jotenkin vaan tajua tuota hommaa, en sitten millään. Hyväntekeväisyydestä niihin pitää osallistua, sillä kyllähän kaupassa on paremmat valikoimat tuotteita. Ja koska ei kehtaa kieltäytyä siitä hyväntekeväisyydestä, on " pakko" osallistua. Almujen keräämistä se mielestäni on.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sen sijaan jos salamyhkäisesti vaan kutsuu kylään, ja sitten se onkin tuote esittely, niin se on oikeesti noloa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat