3 alatiesynnytystä takana ja hyvä seksi historiaa?!

Vierailija

Värkki on niin helvetin löysä, että oksettaa. Kahdesta synnytyksestä tilanne ei vielä ollut kovin paha, mutta nyt 5 kk sitten tapahtuneen viimeisimmän jälkeen katastrofi:(

Jumppaan minkä kerkiän, monta sataa liikettä päivässä, ilman mitään tulosta. Pidän tarpeellisia välipäiviä, teen ne ihan oikein jne. Kuulia en tahdo käyttää, eikä normaalisti tarvitsekaan sen tiedän. Mutta kun tämä ei ole normaalia, tai jos on, niin tästä pitäisi naisia varoittaa!

Synnytyksistä olen aina selvinnyt naarmuitta, joten mikään huono ompelu tms ei voi olla syynä.

Vittu, että olen masentunut. Pitääkö minun 28-vuotiaana tyytyä loppuelämäkseni tähän?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

nainen on luotu synnyttämään, ja harrastamaan seksiä. kuka nyt sekstaisi naisen kanssa, jos tuntuisi saappaanvarrelta? miten me lisäännyttäis?

synnytyksestäsi on vielä lyhyt aika, anna ajan kulua. ja kannattaa hommata ne kuulat. :)

ja yritä saada aina paljon orgasmeja, ne palauttavat lihaksia.

itselläni oli ihan sama ongelma toisen synnytyksen jälkeen, mutta nyt olen ihan yhtä tiukka kun ennenkin. synnytyksestä 1v3kk.

Vierailija

En ole huomannu mitään eroa entiseen sekstailuun.. Siis miten sä huomaat, et paikat väljät? (varmaan tyhmä kysymys, mut kun itellä ei ole ollu ongelmia)

Vierailija

Mulla 6 synnytystä takana ja viimistenkin jälkeen on reilu puolessa vuodessa ollut tosi hyvässä kunnossa alapää. Sisukkaasti olen kyllä jaksanut jumpata...

Vierailija

ja vuoden se otti kolmannen jälkeen ennenku värkki oli jokseenkin kunnossa. Ei kai se vieläkään (nyt 1,5v) semmoinen ole kuin ennen synnytyksiä, eikä sellaiseksi tule - mutta seksi tuntuu molemmista kuitenkin hyvältä ja se lienee tärkeintä.

Vierailija

Kiitos vasatuksistanne! Vastauksena kysymykseen, tiedän väljyyden siitä, kun se on vain niin väljä! Ei mikään tunnu kunnolla ja sitten menee sitä ilmaa! Aivan hirveästi, ja se on ihan uutta:(

Voitteko te siskot rakkaat vannoa, että parannusta on teillä tapahtunut todella vielä pitkäänkin? Mä olin jo heittämässä hanskat tiskiin, niin kurjaa tää on!

Vierailija

ei mitään vaikutusta. Ja tosiaan mistä voit tietää tekeväsi harjoitukset oikein??? Suosittelen kyllä lämpimästi kuulia :) silloin oppii todellakin oikean tekniikan. Ja välttyy vanhempana virtsan karkailusta.. Pahasti luulen, että teet harjoittelun väärin. Meinaan nopeastikkin kyllä palautuu kun tekee ne oikein.

Vierailija

Minä kävin toisen lapsen syntymän jälkeen ja kyllä kannatti! FT mittasi sellaisella laitteella puristusvoiman, reaktionopeuden ja kestävyyden ja sain tulosten mukaan suunnitellun yksilöllisen treeniohjelman. Olin luullut tekeväni jumppaliikkeet ihan oikein, mutta enpäs vaan ollutkaan! Kahden kuukauden päästä oli kontrollikäynti ja arvot olivat parantuneet huimasti ja väljyyskin jonkin verran jo kadonnut. Personal trainer alapäälle kannatti! =D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat