Onko kolmio muka PERHEasunto?

Vierailija

Mun mielestä ei todellakaan

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ei lapsilla ole pakko olla ikiomia huoneita, meillä ei vain ole varaa tämän kummempaan. Saa sitten läheisyys ja rakkaus kompensoida tilan vähyyttä.

Vierailija

No minusta on. Yksiöt yhdelle, kaksiot kahdelle ja kolmiot kolmelle tai useammalle ;-)

Mikäs minä tietty olen sanomaan kun me neljä asutaan kolmiossa ja lapsen etäkodissa asuu viisi kolmiossa ja mikä pahinta meidän kakkosasunnossa asutaan me neljä yksiössä!

Vierailija

Kivankokoinen sinkkukämppä, vai?

Eiköhän kolmiot ja sitä suuremmat luokitella perheasunnoiksi riippumatta siitä, miten ahtaasti niissä asutaan tai kuka niissä asuu.

Vierailija

Öööh, miten niin ei? Helpostihan kolmioon mahtuu kolmihenkinen-, ellei nelihenkinenkin perhe (jos vaikka kaksi lasta jakaa saman huoneen). En nyt ihan ymmärtäny... :O

-Eelia-

Vierailija

vaikka kumpikin käytännössä istuu useimmiten olohuoneessa läppäri sylissä :)

Kolmiossa meitä on kaksi aikuista ja kaksi kouluikäistä. Lisätilaa tietysti voisi olla, mutta hyvin näinkin tullaan toimeen. Neliöitä on kuitenkin lähes 90.

Vierailija

Me tarvitsemme molemmat työhuoneen kotona eli jos asuisimme kolmiossa, niin meillä olisi vasta työhuoneet ja olkkari palvelisi kaikkien makuuhuoneena, olkkarina, vierashuoneena, ruokahuoneena. . .

Tokihan kolmio voi olla perheasuntokin, mutta se ei todellakaan riitä kaikille perheille. Perheillä on erilaisia tarpeita tilan käytöllä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

...muutenkin alkaa näihin " perheasuntoihin" mennä hermo. Etsitään parhaillaan 5h+k mutta joka jumalan tönössä on keittiö 9m2 tai jtnsp ja ihme koppeja huoneet! En vaan voi käsittää tätä logiikkaa. Mihin niitä neliöitä oikein hukataan...??

Makuuhuoneet niin pienet että niihin ei mahdu mitään, hyvä jos parvi sinne edes mahtuu, ja sekin peittää sitten puoli ikkunaa.

Ja olkkarit sellaiset hehtaarinkokoiset, mutta ilman seiniä. Varmaan tosi trendikästä, mutta tosiasia on että nykyihmisillä on myös sitä tavaraa jonka pitäis saada johonkin mahtumaan, kuten kaappeihin, lipastoihin jne. joita voisi sitten vaikka sijoittaa seinille, mutta kun ei ole seiniä...

Vierailija

....henkeä mahdu hyvin kolmioon. Lapset niin eri ikäisiä että molemmat vaativat oman huoneen. Toiselle rauhaa koulujuttujen kanssa ja toiselle tilaa leikkiä. On aika ikävä olla itse olohuoneessa. Mutta tapoja on monia. Itse en miellä kolmiota perheasunnoksi. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat