Oksentelu alkakoon!!

Vierailija

Arvon mammat!

Plussasin :) ja nyt odottelen oksentelun alkua :( Tietysti mielessäni on paljon muutakin, mutta... Viimeksi oksensi täysipäiväisesti 10 vk, joista 3 tipassa. Mikään perinteinen neuvolaohjeistus ei auttanut mitään. Edellisestä aikaa kulunut 2 vuotta ja nyt kysyisin, onko kentällä jotain uusia neuvoja, joita voisin kokeilla. Mitä muut hyperemesis-nautiskelijat ovat tehneet auttaakseen itseään. Nyt kun tuo edellinen on vasta puolitoista vuotta, tuntuisi entistä tärkeämmältä välttää sairaalajaksoja. Vastailkan jotain.

t. Jännityksellä odotteleva odottaja

Kommentit (6)

Vierailija

Ja osanotot pahoinvoinnista. Tiedän tunteen. Itse oksennan koko 9kk yötäpäivää. Molemmissa raskauksissa kuukausien putkia sairaalahoitoa ja tippaa... Tsemppiä! Ja niin, eipä siihen mikään auta. Paree lohduttautua sillä että kun äiti voi huonosti lapsi voi mainiosti :)

Vierailija

Eikä mulle ollut apua muusta, kuin tiputuksesta, joka sekin auttoi vain hetken kunnes sama kierre alkoi uudestaan...

Niin ja toinen mikä auttoi oli aika, joskus rv 20 jälkeen alkoi helpottamaan ja oli vain ns. normaalia pahoinvointia.

Tsemppiä PALJON sinulle! Itse en tiedä uskallanko toista lasta enää edes harkita :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat