Lasten synttärilahjoista, kaveri taas ehotti toivomuksensa

Vierailija

On kyseessä siis kaverini tytön 9v synttärit ja toivomus meille oli, että ostettais sen idolsin annan uusin levy. Mitä lienee maksaakaan. Mua vaan pikkumaisuuttani ottaa päähän, että tämä kaveri käyttää oman lapseni synttärilahjaan max. 5 euroa. Viimekerralla oli ostanut pienen muovisen dinosauruksen joka ei varmasti jostain tiimarista ollu maksanu kuin korkeintaan 1.5 euroa.

Ei siinä, aion ostaa tytölle levyn, mutta mua ihmetyttää miten kehtaa pyytää lahjaa kun itse ei laita lahjaan just mitään. Kai se levy maksaa kuiten jotain 20 euroa väh. Miten joillakin on otsaa?

Kommentit (14)

Vierailija

Ihan naureettavuuksiin mennyt nykyään nuo lasten lahjatoivomukset.

Ja luultavasti syy on vanhemmissa, jotka ei opeta lapsilleen tapoja.

Töissä lelukaupassa, ja usein sieltä ostetaan synttärilahjoja. Kerran tuli yksi lapsi äitinsä kanssa ja he ostivat lahjaa. Kun laitoin heidän ostoksiaan lahjapakettiin, kysyin lapselta " vietkö tämän kaverillesi lahjaksi?" lapsi: " eikun mulle synttärilahjaksi!"

että heh

Vierailija

Sama linja varmaan muissakin jutuissa?

Luulen, että toiset vaan laittaa itsensä niin sujuvasti etusijalle kaikessa ja perustelevat itselleenkin niin, että eivät näe asiassa mitään outoa.

Esim. ajattelee, kun ostaa sun lapsen lahjaa, että " on nyt rahat vähissä, mutta ajatus tärkein" ja tekstaria sulle laittaessa, että " tehän aina ostatte niin kalliin lahjan, niin paras antaa vinkki, etteivät tuo mitään turhaa" .

Olisi ihan äimänä jos näkisi aloituksesi.

Vierailija

likan kummi? Sitten HIUKAN ymmärrän, mutta muuten en. Itse vien yl. jotakin 5-10 egen arvoista, emmekä me sitä toiveita lahjoista (paitsi sen, että EI karkkia.) Kummlapsille ostan kalliimpaa.

Vierailija

Voisin kuvitella, että se olisi 5-7 vuotiaalle kuin taivas auki: melkein mitä vaan voi valita, itselle!

Vierailija:

Lainaus:

Ihan naureettavuuksiin mennyt nykyään nuo lasten lahjatoivomukset.

Ja luultavasti syy on vanhemmissa, jotka ei opeta lapsilleen tapoja.

Töissä lelukaupassa, ja usein sieltä ostetaan synttärilahjoja. Kerran tuli yksi lapsi äitinsä kanssa ja he ostivat lahjaa. Kun laitoin heidän ostoksiaan lahjapakettiin, kysyin lapselta " vietkö tämän kaverillesi lahjaksi?" lapsi: " eikun mulle synttärilahjaksi!"

että heh

Vierailija

Meilla sai tytto valita 6-v. synttarilahjakseen lelukaupasta aivan mita halusi, ja oli aivan innoissaan siita! Valitsi sitten barbin, jonka olisin varmaan muutenkin ostanut lahjaksi.

Vierailija

tytölle, on tosi hyvä kaveri mun lapseni kanssa ja pidän siitä tytöstä. Eihän se lapsen vika oo, että äiti käyttäytyy noin. Se mua tässä asiassa ärsyttää tällä hetkellä ehkä eniten, etten edes kysynyt mitä haluaa lahjaksi, vaan tämä ilmoitus tuli tekstarilla äidiltä: ja jos mietit mitä ostaisitte lahjaksi, niin annan levy olisi nyt toivomuksena teiltä. Tsiisus!

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat