muutto ja siivoaminen?

Vierailija

Eikös siivoaminen muuton yhteydessä ole tapa pikemmin kuin mikään sääntö? Tuli vain mieleeni, kun talomme ostaja kävi tänään tarkistamassa talon ennen kaupantekoa ja huomautti, että meidän pitää vielä ehtiä siivotakin täällä....Olen elämässäni monta muuttoa tehnyt enkä ole koskaan jättänyt sotkua jälkeeni mutta mua jotenkin tökki miehen tyyli. Siis ei mun käsittääkseni siivoaminen ole mikään pakko vaan ainoastaan hyvä tapa (jota itse olen aina noudattanut...).

Toivottavasti hän ei oleta, että pesisin vielä ikkunat, koska sitä en aio tehdä....

Mitä olette yleensä muuton yhteydessä siivonneet (ns. loppusiivous)?

Kommentit (6)

Vierailija

En tosiaan ole pessyt ikkunoita.

Enkä vielä parinkymmenen muuton jälkeenkään ole koskaan saanut muuttaa yhtä puhtaaseen kuin mitä olen jälkeeni jättänyt.

Vierailija

Meiltä lähti yhdet vuokralaiset ja tuli toiset. Ensimmäiset olivat siivonneet liian huonosti uusien vuokralaisten kriteerien mukaan. Yrittivät lähettää 200 euron laskun, uudet siis.

Onneksi oli välittäjä välissä, joka oli tehnyt lopputarkastuksen. Hän joutui maksajaksi.

Vierailija

Tai siis missä muodossa? Ja omistusasunnosta on kyse, ei vuokra.

Ja siis: me parhaillamme siivoamme, kuten olen tehnyt aina :) eli tarkoitus ei ole jättää siivoamatta mutta tuon miehen kommentti herätti vain hieman ajatuksia siitä, että miten laajaa siivoamista edellytetään jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat