Miehen anataomiasta (penis) tietavat! Tassa eras kysymys jota olen miettinyt kohta 15 vuotta ;) Osaako joku antaa vastauksen!

Vierailija

Eli kun olin teini niin veljeni kaveri joka oli silloin noin 18v, kertoi kusseensa jonkun tytön emättimeen yhdynnän päätteeksi. Jäin miettimään että voiko tuo olla noin niin kuin fysiologisesti mahdollista? Tosi nuorena pelkäsin että joku poika pissaisi sisälleni, silloin en tajunnut edes kyseenalaistaa tuota. Mutta nyt olen pidempään miettinyt jo että voiko olla mahdollista??

Omalta kiltiltä ja sivistyneeltä mieheltäni en kahtaa kysyä =D

Kommentit (14)

Vierailija

jos miehellä ei enää seiso. Käsittääkseni seisovalla pippelillä ei voi pissata, virtsaputki sulkeutuu kun veri pakkaa pippeliin. Mutta toivottavasti kukaan ei noin tee, YÖÖÖÖÖK!!!

Vierailija

Ihan kivaa se oikestaan oli. Ainut että se kannattaa kyllä tehdä suihkussa. Me ei tehty ja sitä nestettä tuli ja tuli ja valui kyllä uloskin eli lakanoille =D

Jälkeenpäin oli vähän sellainen jännä olo emättimessä. Siis kuin se olisi puunattu kunnolla sisältäpäin, sellainen liian kuurattu olo. Mutta meni kyllä ohi itsekseen :)

Vierailija

että poika on ollut kokematon. On humalapäissään luullut emättimestä yhdynnän jälkeen valuneita nesteitä pissaksi ja päätellyt sitten itse kusseensa. Trauma on ollut niin suuri että se on ollut pakko tiedostamattaan kääntää retostelunaiheeksi. Voi poika parkaa...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kellään luotettavaa tietoa voiko näin käydä, edes periaatteessa?

Jotain vikaa tosin täytyy olla yläpäässä, jos oikeasti niin haluaa tehdä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat