Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä oon tämmönen helskutin tossukka...

Vierailija

Piti olla vapaa vkonloppu, pomo soitti tänään ja kysyi että voisinko kuitenkin tehdä huomisen aamuvuoron... Mä oon just niin vässykkä etten osaa sanoo ei vaikka kahteen vkoon ei ole ollut kuin kaksi yhden päivän vapaata... Olis ollu ihan kiva levätä mutta tyhmästä päästä kärsii!

Kommentit (9)

Vierailija

Vässykkä olisi hyvä sana kuvaamaan minuakin. Olen alistuva, väistyvä ja ehkä jopa nöyristelevä työelämässä. tarkoitukseni on kuitenkin olla joustava ja sopuisa ja rehellinen. En näytä onnistuvan. Sori etten osaa auttaa sinuakaan. Haluaisin kyllä kuulla, mistä löytyisi selkärankaa olla uskottavampi.

Vierailija

et mä oon vaan niin kiltti ja lässyn lässyn... Annan ihmisten kävellä mun yli.. Itseluottamusta ei kyllä toisaalta puutu, saamattomuutta ja liiallista kiltteyttä on yllin kyllin...

T:ap

Vierailija

Esim itse olen hyvin itsevarma ihmisten kanssa, mutta hyvin epävarma työasioissa. Olen aloittanut puoli vuotta sitten työssäni, mutta osittain alkuajan epävarmuun on istunut minuun. Olen työkavereillekin koko ajan se aloittaja.

Vierailija

Mä oon " vain" sijainen enkä koskaan miksikään muuksi muutu... Minä myöskin muuten elämässäni itsevarma, työelämässä päin vastoin. Voi johtua ehkä siitä että en itse oikein jaksa arvostaa työtäni, miksi sitten niin tekisi muutkaan. En tunne olevani millään lailla korvaamaton, täsmällinen ja työni kunnialla hoitava kuitenkin.

Uusimmat

Suosituimmat