Viikkoja 12, kohdunsuu sormelle auki, cerclage-tukilanka...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips! Etsin kohtalotovereita: eilen todettiin perinatologilla (12+2) kohdun ulkosuun olevan sormelle auki (kiinni viela 5 viikkoa sitten eli ei ole "aina" auki) ja suunnitelmissa on laittaa cerclage-tukilanka ensi viikolla. Tama on mun kolmas raskaus, jokaisessa on alkanut vastaavat ongelmat aina aikaisemmin: ekassa olin vuodelevossa 1 kk, tokassa 3 kk, ja nyt nayttaisi silta etta 6 kk voi menna nain... Tuntuu todella pitkalta ajalta, toisaalta en valita jos saan terveen lapsen tai vahintaankin taysiaikaisen, ja mullahan on jo reilusti tasta kokemusta eli tiedan miten ajan saa kulumaan vuodelevossakin. Kiinnostaisi tietaa onko kellaan muulla ollut nain aikaisin ulkosuu auki, ja mita siita seurasi. Myos tukilanka aidit saa ilmoittautua, mulla ei ole aikaisemmin ollut sita ja kiinnostaa miten rajoittunutta elama sen jalkeen oikein on... Laakari sanoi etta "puolivuodelepoa" cerclagen jalkeen, mutta tarkoittaako se toihin paluuta (olen istumatyossa) tms?

Kommentit (1)

Vierailija

Hei! Mulle laitettiin viikko sitten tukilanka. Aika kysymysmerkillä olen vielä itsekin. Lepoa vain tällä hetkellä. Ensi viikolla kontrollI. Sitten tiedän jatkoista enempi. Olisi mukava olla yhteyksissä, ja kuulla, miten sulla menee

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat