Montako kertaa vuodesta sinun on päästävä ulkomaille tuulettumaan? Ja millaisia matkoja teet?

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

ja kävisin kyllä useammin, mutta kun ei rahaa ole :(

Ihanahan se olisi lähteä 2-3 kuukauden välein käymään jossakin, mutta kun ei se raha riitä.

Vierailija

Keski-Eurooppaan shoppailemaan, kerran pidennetty viikonloppu miehen kanssa Keski-Euroopan kaupunkiin, yksi 1-2 vkon lomareissu lasten kanssa (usein Italia, Unkari ja kerran Usa). Jos lasten kanssa tehty reissu halvempi, niin siten olen ollut miehen työmatkalla mukana pidennetyn viikonlopun tai mies minun työmatkallani mukana.

Mutta jos lomaa olis, niin kyllä vielä tuohon päälle voisin talvella pari vkoa lomailla lämpimässä ;)

Vierailija

Kummallakin on vuodessa pari työmatkaa ulkomaille. Niiden lisäksi ei olen mitään tarvetta lähteä pahentamaan ilmastomuutosta ihan vain huvin vuoksi. Vapaa-aikamme vietämme kotimaan lomakohteissa ja kesämökillämme. Varallisuus kyllä riittäisi siihen, että lentelisimme koko perhe milloin minnekin vähemmän kehittyneisiin olosuhteisiin meriä saastuttamaan, mutta ekologinen omatunto ei anna periksi.

Vierailija

Se Välimeri on tossa 500m päässä. Olen käynyt tänä kesänä rannalla kerran.

Käyn Suomessa lomalla 3-4 krt vuodessa lasten kanssa. Mies käy kotimaassaan kerran vuodessa, yksin tai lasten kanssa. Muuhun matkailuun ei aika eikä raha riitä.

Vierailija

Tosin rahaakaan ei loputtomiin ole ja tietysti töistä ei tuosta vaan olla jatkuvasti pois. Teemme ehkä 3 reissua vuodessa ja kaikki muksu mukana. Kerran olemme käyneet kaksin kaupunkilomalla, mutta muuten lapsi tulee mukaan ja rakastaa ylikaiken lämpöä ja uimista. Kohteita on lapsen kanssa olleet mm.: Espanja ja siellä osa lomasta rantakohteessa ja osa kierrettiin autolla, Kanaria, Turkki, Kreikka, Thaimaa, Meksiko, USA.

Ennen lasta tykkäsin kaupunkilomista ja pidin ns. rantalomia laiskan ja tyhmän ihmisen matkoina. Nyt tykkään eniten siitä, että lomalla voi vaan olla, lukea kirjaa ja ottaa aurinkoa. Ehkä realiteeti 4-vuotiaan kanssa on sellaiset, että oppii tykkäämään " sopivista" kohteista.

Ensitalvena haluaisin taas Thaimaahan, mutta taitaa olla mahdottomuus olla pois töistä kahta viikkoa. joko otetaan 10 päivän reissu tai sitten viikon matka Kanarialle tai Dubaihin. Tuo Kanaria ei vaan kiinnosta. Siellä on kylmä!!!

Vierailija

jos olisi rahaa reippaasti, kävisin monta kertaa useammin. Joskus voisi jopa tehdä viikonloppumatkan miehen kanssa kahdestaan, mutta se ei valitettavasti ole mahdollista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat