teille jotka vielä jaksaa lukea ja sanoa mielipiteensä? asiaa suhteesta

Vierailija

olemme olleet naimisissa 7vuotta naimisiin menimme koska odotin esikoistamme ei siis ns. rakkaudesta vaan velvollisuudesta . toki pidän/olen pitänyt miehestäni koska on kultainen ja rakastaa lapsiamme. tällä hetkellä tai no jo pidemmän aikaan en ole ns. tuntenut mitään miestäni kohtaan lähinnä puistattaa kun tulee sohvalle istumaan jos olen siinä.

ollaan puhuttu ja iana päädytty että katsotaan vielä kun on lapsia /meillä siis 2 lasta 7v ja 4v)

en tiedä mitä teen toisaalta haluaisin olla yksin/lasteni kanssa ja katsoa mihin elämä vie.... koska nyt tuntuu vaion koko ajan että tukehdun just tähän paikkaan.

mieheni ei juo ole väkivaltainen ym. en vain tunne häntä kohtaan mitään ihan kuin olisimme kämppiksiä.

miehessäni on ärsyttäviä piirteitä enemmän mielestäni kuin perhosia mahassa piirteitä.. siis tällä hetkellä. (eikä ole ollut mitään draamaa nyt vaan tasasta pas....)

toki tiedän että ns. normaalissa suhteessa rakkaus on välillä alhaalla ns. mutta meillä ei ainakaan minun puolestani ole ollut ikinä sitä suurta rakkautta ,perhosia mahassa ym.

haluaisin taukoa ja miettiä asioista tai vaan olla omassa kodissa ettei okseta kokoajan toinen ihminen.

kellään vastaavaa tilannetta,kommentteja,kysymyksiä ym.

Kommentit (4)

Vierailija

sinuna lopettaisin liittonne. Miksi pilaat elämäsi hänen kanssaan, jos et mitään tunne? Ei se ole sen arvoista vaikkakin on lapset.

Vierailija

niin .... tiedän että mies rakastaa minua ja täysillä ja yrittää koko ajan olla mieliksi ym. mutta en vain tunne samoin tuntuu että elämä valuu hukkaan......

mutta kuitenkin pelottaa ns. tuleva olenko loppuelämäni yksin, yh markkinoilla ei varmasti löydy ketään tai entä jos kadunkin sitten päätöstäni jos olisi vielä pitänyt yrittää hirveesti mietityttää kaikki. te jotka eronneet kuinka pärjänny...en tarkoita raha-asioissa.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat