Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Reiman uusi ruskea vihertävä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kävin eilen vielä katsomassa JJ:ssa talvivaatteita, kun nuorempi tarvitsee kakkkospuvunkin, 98cm:na? Isoveljen perintönä kaikki 104cm:t on varmaan syksystä vielä isot, samoin tilaamani uusi Ticketin haalari (98cm vst 104cm).

No, en löytänyt. Babymallisena oli aika kiva haalari ruskea (pääväri) vähän valkoista ja turkoosia ja ruskea-turkoosi takki + ruskeat housut, mutta se ruskee oli ihan vihertävän kukertavaa? Yritin verrata Jonathanin haalareihinkin. Vai johtuiko se vaan kaupan valaistuksesta?

Kommentit (9)

Vierailija

tai havu. En ole oikein koskaan pitänyt Reiman väreistä, mutta jostain syystä tuosta jäi ihan ok vaikutelma, etenkin se takki missä oransseja yksityiskohtia. Tuo mikänytlie-väri oli lähempänä omaa värimaailmaani kuin ne lime-savi-harmaa-fuksia jutut.

Vierailija

Viime vuoden harmaa taas oli mun silmään ihan savunsininen.

Mun mielestä on hyvin erikoista että värejä voi kutsua ihan miksi tahansa sinne päin olevaksi.

Vierailija

Reiman talvikamppeita juuri Stockmannilla ja se ruskea on todella vihreä. Ärsyttävintä minusta kuitenkin oli, että sama väri (eli sama värikoodi) oli eri tuotteissa selvästi/häiritsevästi eri värinen/sävyinen. Esim. mallasin haalariin rukkasia ja hattua, niin yhdistelmä oli ihan " sekalaisen" näköinen...

Vierailija

Hanskoja olin ostamassa ja kylläkin muun värisiä. Ruskeat olisin voinut ehkä myös ostaa, kun edellisvuoden haalarissa on myös ruskeaa. Ruskeat näyttivät olleen ihan eri ruskeita. Tämän vuoden ruskea on vihertävä, myyjänkin mielestä.

Uusimmat

Suosituimmat