En kestä mun miestä!!!

Vierailija

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Se tietää, että lapset on sulle tärkeitä ja että tuolla verukkeella se saa jatkaa tuota velttoiluaan. --> et uskalla heittää sitä ulos, kun pelkäät menettäväsi lapset.

Ei kun vain monoa perseeseen tollaselle iilimadolle =)

Vierailija

masentua tästä tilanteesta, en jaksaisi tuota miestä enää yhtään. Pitää varmaan alkaa etsiä omaa asuntoa. Kuulostaa hullulta, mutta kun mies on poissa täältä, kuten juhlimassa edellisen vuorokauden, niin meillä oli kaikki hyvin. Lapsetkin olivat rauhallisempia. Lasten puolesta harmittaa tosi paljon. Eikä meillä ole tukiverkkoakaan, koska omat vanhempani eivät ole kiinnostuneita elämästämme. Miehen vanhemmat kuolleet. Olemme yli 30-v. joten ei enää mitään teinejä. En jaksaisi mitenkään tällaista. Mitä mun pitäisi tehdä?

Vierailija

Toki parempia kausiakin on, mutta niin moni asia tuntui tutulta. Mies lähti just kaverinsa kanssa juhlimaan, ja meillä kanssa ihanan rauhallista, hyv9n pärjäisin ilman häntä, jos vaan päästäis mut pois. Tiedän kanssa että lapset yrittäis viedä, ja siksi en ole lähtenyt. Mun pitäis jätkaa opintoja, mies kotona. Ei saatais hoitopaikkaa ja lapset olis sitten päivät kotona miehen kanssa joka ei muuta tee kuin pelaa. En siis näillä näkymis voi opintojakaan jatkaa. Vetää mut samaan suohon... haluaisin elämältäni jotain muutakin ja lapsille enemmän.

Vierailija

Mut kaikki siis ihan kaikki on mun syytä,siis jos joku menee vikaan! Voi perse vieköön ku tänään tuli vimone niitti! Ei jaksa enään ja ku ulospääsyä ominvoimin ei ole. Aatelinki nyt ma soittaa johki mutten tiedä mihin? Siis keskusteluapua. Jos joku auttais asiassa. Että semmosta,ku lasten takia on taisteltava,ja tietenkin meidän! Ku kuiten rakastan miestäni mut jotenki olemme ajautuneet umpikujaan tai solmuun!

Vierailija

Olin ihan kyllästynyt kylmän ja tunteettoman tuntuiseen mieheeni. Mietin eroa tosi vakavasti ja koitin puhua asioista. Mies ei suostunut puhumaan. Arki oli yhtä huutoa ja kiukuttelua ja se näkyi lapsistakin. Sit yhtäkkiä mies tajus, että ero tulee jos hän ei muutu. Niinpä hän lupasi muuttua ja on sen tehnytkin. Olen ollut ihan ihmeissäni kun mies muuttui aivan eri mieheksi. Kai vaan tajusi, ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttuminen tai avioero. Minusta tuntui välillä, että muutos tuli liian myöhään kun aluksi miehen muutos ei tuntunut miltään, mutta pikkuhiljaa alkaa minultakin taas posit. tunteita löytymään. Ehkä tämä tästä.

Tsemppiä sinulle. Vaadi muutosta!

Vierailija

tuo samaan suohon vetäminen ahdistaa minuakin. Ihan kuin mies olisi jotenkin masentunut, mutta ei myönnä sitä ollenkaan. Tänään olin niin väsynyt itse, että nukahdin sohvalle ja heräsin siihen, että lapset huusivat nälkä, nälkä. Mies istui tietokoneella.

Vierailija

Joku entinen ystävä, joka ollut läheinen?

Tällaisessa tilanteessa henkinen tuki on tärkeää eli otat yhteyttä, niin saat purkaa sydäntäsi. Siitä se sitten avautuu tilanne, mitä teet ja missä järjestyksessä.

Ellet sitten kuitenkin rakasta miestäsi ja halua käydä jsskn parisuhdeneuvonnassa tai vastaavassa?

Vierailija

kiusaa minua, ei käy koulussa eikä töissä, ei tee mitään muutakaan, ei hoida lapsia eikä kotia vaan olettaa minun tekevän ja maksavan kaiken. Vihaan tuota ukkoa! Kärsimystä ja tuskaa, uhkaa viedä multa lapsetkin sillä verukkeella, kun raivostun häneen välillä ja siksi olen lasten mielestä pelottava. Olen käynyt mielenterveystoimistossa, eikä minua uskottu kun tapasivat mieheni. Hän on kaikkien mielestä niin lipevä, ihana, esittää aivan muuta kuin mitä on. Todellisuudessa manipuloi kaikkea ihan oman mielensä mukaiseksi. Seksiä meillä ei ole ollut aika päiviin. Kärsin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat