Siis ei voi olla totta!

Vierailija

Kysyin tosta kolme vuotiaan ihmeellisestä mönjästä alushousuissa ja se mentiin poistamaan.

Olen kyllä ihan oikeasti huolestuntu äiti joka on huolestunut tyttärestään.

En tiedä mihin häirikköön tai mihin yhdistittikään,mutta mulla ei ole mitkään muut mielessä kuin huoli omasta tytöstä..

En oikeesti keksinyt muuta paikkaa kuin tämän näin alkuun kysyäkseni tälläistä arkaluonteista asiaa, mutta olisihan se pitänyt arvata että tästä paikasta saa vaan paskaa niskaan.

Kiitos kun saitte muutenkin ahdistuneen oloni vain pahenemaan...

Kommentit (14)

Vierailija

Siis valkovuodosta tai jostain tuon ikäisellä tytöllä, poistaakseni epäilyt mistään muusta pahemmasta joka varmaan kaikilla normaaleilla äideillä tulee jos tekee samanlaisen löydön kun minä tein.

Mutta kiitos sinulle joka olet niin yliaktiivinen että teit minustakin häirikön.

Vierailija

Missä ketjussa kyselit?

Ja siis mikä oli ongelmana tyttärelläsi?

Jos osaisin auttaa?!

Voisithan tietty vaikka soittaa päivystykseen ja kysäistä ihan sieltä josko he osaisivat kertoa mitä se voisi olla. Eihän siinä ollut verta?

Vierailija

Toissa yönä 3 v tyttäreni pissasi sänkyyn,... Aamulla siinä pyykinpesukonetta täyttäessäni huomasin tytön alushousut jotka olivat ihan valkoisessa mönjässä sisäpuolelta... Sitä oli oikeesti aika paljon.

Tottakai sitä nousee vaikka mitkä ajatukset päähän, ja sitä täällä nyt sitten kyselinkin että mitähän se voisi olla??

Tätä kun kysyin niin heti teilattiin joksikin häiriköksi...

Vierailija

No ompas erikoista se mönjä!

Voikohan vielä noin pienellä olla valkovuotoa. Mä vähän epäilen että ei olis.

Sori ehkä äklö kysmys mut haistoitko sitä et mille haisi??

Ehdotan että soittaisit päivystykseen että ei ole mitään tulehdustakaan.

...Ekana tuli mieleen sperma, mut kuinka olisi se sinne joutunut?

Vierailija

ja siksi on tullut vuotoa enemmän? Täysin normaalia, eikä huolestuttavaa. Jos se vuoto ei haissut, niin tuskin on mitään tulehdusta ja silloinhan vuoto jatkuisi. Jos sun lasta olisi joku käyttänyt hyväksi genitaalisesti, niin todennäköisesti vuoto olisi veristä.

Vierailija

Tänään sitä ei ole ollut, eikä tosiaan haissut millekkään... Eikä ollut kyllä vertakaan seassa,joten tuskin se sitä pahinta on ollut..

Täytyy soitella maanantaina neuvolaan jos mieltä vielä vaivaa..

Kiitos nyt vastauksistanne:)

Vierailija

Tee ihan vapaasti ilmoitus. Lapsen orgasmi ja masturbointi ovat luonnollisia asioita. Niissä ei ole mitään pahaa, kunhan se on lapsen omaehtoista tutustumista kehoonsa. Jo sikiöt saavat orgasmeja, että se siitä hulluttelusta.

Terveisin eräs valvojista

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tee ihan vapaasti ilmoitus. Lapsen orgasmi ja masturbointi ovat luonnollisia asioita. Niissä ei ole mitään pahaa, kunhan se on lapsen omaehtoista tutustumista kehoonsa. Jo sikiöt saavat orgasmeja, että se siitä hulluttelusta.

Terveisin eräs valvojista

Terveisin eräs asioihin paremmin perehtynyt(?)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat