Chico' s-ravintolassa tänään aivan megaidioottimaista toimintaa!

Vierailija

Mentiin syömään Chico' siin ja lapset huomasivat heti kassan luona olevat valtavat ilmapalloniput. Itselleni ei tullut mieleenkään, etteivätkö olisi jaossa. Kun oltiin syöty olivat lapset jo ihan pistoksissa, että saavatkohan jo pallot. Pettymys oli aikamoinen, kun kerrottiin, että pallot jaetaan huomenna, eivät saa antaa niitä vielä tänään.

Onkohan jollain pikkasen ollut aivot narikassa, kun on pitänyt tuoda ilmapalloja tyrkylle lasten kuolattavaksi. Naapuripöydän lapsetkin olivat hyvin pahoilla mielin, kun lähtivät pois.

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Kun mä menen lasten kanssa ravintolaan, on sen tarkoitus olla kiva ja rentouttava hetki koko perheelle. Niitä pettymyksen sietotilanteita tulee ihan riittävästi pitkin päivää, etten kaipaa niitä enää ravintolassa, ainakaan tuohon tyyliin.

Vierailija

Otsikon perusteella luulin, että kyseessä on vähintään joukkoruokamyrkytys, mutta ilmapalloista täällä itketään!! Onko teillä oikeita ongelmia lainkaan, vai onko tämä oikeasti se suurin vastoinkäyminen teidän elämässänne?

Vierailija

Kyllä pitää olla tiukkapipoista, jos pitää jostain ilmapallon saamisestakin tehdä jokin kasvatuskysymys. Kaikkea ei elämässä voi saada, mutta kyllä lapsikin saa mielestäni olettaa saavansa ilmiselvästi jaettavaksi tarkoitetun ilmapallon.

Todella törppöä siltä, joka ne pallot oli sinne etukäteen järjestänyt.

Vierailija

Me ei myöskään kouluteta lapsiamme tuollaisissa paikoissa. Aika sairasta ajatella, että tyrkätään lapsen eteen jotain mitä varmasti himoitsee, mutta eipäs annetakaan.

Me ollaan tykätty Rossoista, kun siellä on kiva leikkipaikkakin.

Vierailija

Siis ihan oikeasti, miksi mennä jukujuku mentaliteetilla ravintolaan, siellä lastenkin kai tarkotus olisi syödä? JOs haluu puuhamaita ja ilmaiskrääsää niin niille on ihan omat paikkansa. Kiva yrittää siinä syödä lastensa kanssa kun läheisyydessä pörrää holtittomia, oireilevia äiti-mä-haluun-ilmapallon-haluun-haluun lapsia.

Ei se ole mikään erityinen kasvatuskysmys se että ravintolaan tullaan syömään ja nauttimaan ruuasta eikä viettämään mitään ainaista vappua. Sehän on itsestäänselvyys. Miedän lapsille ei kyllä tulisi mieleenkään että ravitolasta revitään rekvisiitat himaan, oli kyse mistä hörsöstä tahansa.

Vierailija

Pallot oli tuotu paikalle epähuomiossa liian aikaisin. Ravintolan johto kielsi antamasta niitä etukäteen, koska jossain on mainostettu, että Chico' s jakaa ilmapalloja 1.9. Jos ap:n lapselle olisi annettu pallo, niin todennäköisesti muutkin curling-mammat olisivat tulleet vaatimaan lapsilleen palloja. Ja mitä olisi tapahtunut? Ei olisi ollut palloja seuraavaksi päiväksi ja täällä palstalla joku av-mamma itkisi, ettei saanutkaan palloa lapselleen, kun menivät ihan sitä varten Chico' siin syömään...

Vierailija

Mä en ole taatusti mikään kävelevä kultaisen käytöksen oppikirja, mutta mutta sen oon kyllä tehnyt lapsille selväksi että yleensä mistään ei saa mitään jollei itse maksa ja silloinkin pitää miettiä mihin rahansa pistää. Voin valehtelematta sanoa että mitään kriisiä ei ois meidän perheessä tullu. Lapset tajuaa kyllä jos ne opettaa ja niille antaa mahdollisuuden. TAisi olla sulle suurempi pettymys ap itsellsi.

Tsiisus.

Vierailija

Vielä typerämpää siltä tarjoilijalta tai ravintolapäälliköltä, joka ei ymmärtänyt pelastaa tilannetta ja antaa lapsille niitä palloja.

Ihan oikeasti, mitä helkatin väliä sillä on vaikka olisi ne (näille ja naapuripöydän) lapsille antanut päivää aikaisemmin.

Suomalaisilla ravintola-alan ihmisillä välillä on tuo palvelukulttuuri aivan hukassa. Ajatelkaas nyt kuinka paljon huonoa mainosta Chico' s sai muutaman naurettavan ilmapallon takia...

t. ex-ravintolanomistaja

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Etkö itse erota somisteita ja jaettavaksi tarkoitettuja palloja toisistaan. Nämähän sitä paitsi oli tarkoitettu jaettavaksi, mutta vasta seuraavana päivänä.

Uskon, että joku ääliö oli epähuomiossa tuonut ne päivää aiemmin.

Vierailija

Ravintolaan mennään viihtymään ja itse ravintolapäällikkönä en voisi kuunaan kuvitella, että meidän asiakkaille sanottaisiin, että nämä ovat huomista varten. Kyllä pitää tajuta asiakasta, joka ehkä harvoinkin tulee nauttimaan ravintolaruuasta ja haluaa käynnistään mukavan kokemuksen. Kyllä minäkin olisin suivaantunut tuollaisesta palvelusta.

Chicosissahan annetaan karkit ruuan päälle. Olisi ollut henkilökunnalta ihan kiva ele, jos olisivat antaneet lapsiasiakkaille vaikka pari namua ylimääräistä, jos joku on mennyt mogaamaan noin.

Toivottavasti niiden pallot tulee alas huomiseen mennessä :).

Vierailija

Eihän tuo ap nyt asiasta mitään elämää suurempaa juttua näyttänyt tekevän. Kunhan oli suivaantunut moisesta ajattelemattomuudesta. Eikö ihminen saa perjantaipäivänä syödä lapsillekin suunnatussa ravintolassa ilman, että pitää ruveta jotain suurta kasvatuskeskustelua pitämään ilmiselvästä asiasta.

Varmaan aika moni olettaisi, että pallot ovat jaossa, kun ne ovat siinä tyrkyllä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat