Voiko Paypal-tilille siirtää rahaa suomalaiselta pankkitililtä?

Vierailija

Ja jos voi niin miten se tehdään? Kiitos jos joku tietää.

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla nyt ei kuitenkaan ole siellä tiliä (eikä varmaan monilla muillakaan käyttäjillä), ajattelin että onnistuuko se muista pankeista? Aika outoa jos ei onnistu mutta ei kukaan tunnu tietävän.

Lainaus:

Kansainvälisessä rahaliikenteessä käytetään IBANia ja BICiä. Eikö Paypalissä ole ohjeita?

Vierailija

Ei ole mennyt kuluja, joitakin satasia olen sinne laittanut... ja tuhlannut :D ap

Lainaus:

siellä on sellainen toiminto kuin "top up account" (suomeksi lisää rahaa tilille / nosta tilin rahamäärää). sitte se antaa tilin nimen (muistaakseni se "Paypal Pte Ltd"), tilinumeron ja jonku koodin mikä pitää käsittääkseni laittaa siihen maksun viesti-osioon). Ohjeet on kyllä siinä samaisella sivulla.

Eli sun pitää verkkopankki-palvelulla maksaa laskun tapaisesti sinne sun paypal-tillille rahaa. Ei muistaakseni yksityisiltä vaadi lisäkuluja. Neki voit tarkistaa sieltä help-osiosta.

Oon ite ostanu Hollannista autoon tavaraa (nordea->paypal->nettikauppa tähän tyyliin) ja just ostan lisää sieltä tavaraa.

Vierailija

siellä on sellainen toiminto kuin "top up account" (suomeksi lisää rahaa tilille / nosta tilin rahamäärää). sitte se antaa tilin nimen (muistaakseni se "Paypal Pte Ltd"), tilinumeron ja jonku koodin mikä pitää käsittääkseni laittaa siihen maksun viesti-osioon). Ohjeet on kyllä siinä samaisella sivulla.

Eli sun pitää verkkopankki-palvelulla maksaa laskun tapaisesti sinne sun paypal-tillille rahaa. Ei muistaakseni yksityisiltä vaadi lisäkuluja. Neki voit tarkistaa sieltä help-osiosta.

Oon ite ostanu Hollannista autoon tavaraa (nordea->paypal->nettikauppa tähän tyyliin) ja just ostan lisää sieltä tavaraa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat