Mun tekis mieli antaa naapurin miehelle ja muillekin puutteessa eläville pimpslooraani.

Vierailija

Säälittää kovasti kun joillain vaimot pihtaa =( Itse koen suurta antamisen iloa ja seksihän on niin tärkeää miehille. En voi ymmärtää niitä naisia jotka eivät ole kiitollisia siitä että täytän heidän miestensä tarpeet kun he itse eivät siihen kykene.

Olen huomannut että miehet katsoo esim kaupassa minua sellaisella ilmeella että tahtoisivat pimppiäni. Vieressä seisoo vaimo joka ei anna kun miehellehän riittää se lämmin syli ja rakkaus ja vaimon tuoksu.

Mitä mieltä olette? Pistäisinkö ilmoituksen vaikka neuvolan seinään jossa tarjoutuisin auttamaan väsyneitä äitejä tässä asiassa?

Kommentit (9)

Vierailija

- muttei mikään sika, eikä ääliö, vaan yksinkertaisesti AUTTAJA joka auttaisi naista kun kuumottaa ja mies mököttää

ps. hyvä idea siis kuitenkin toi ap:n idea

Vierailija

Värkki oikein herahtaa kosteaksi kun näen tiukkapipoisten naisten miehiä. Onhan niitä ollut kautta aikojen harlem-neitoja ukkomiehiä viihdyttämässä. Seksi on niin hyväksi miehille että eiköhän jokainen miestään ajatteleva vaimo ymmärrä miten tulee toimia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat