Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään joka olisi " valinnut" yksinäisyyden? Mitä hyviä puolia löydät yksinäisyydestä?

Vierailija

Itse olen tästä aiheesta aika monta kertaa tänne kirjoittanut, ihmetellyt sitä miksi en saa ystäviä vaikka olen tosissani yrittänyt. Olen laittanut ystävänhakuilmoituksia nettiin, ja niihin jo olemassa oleviin yrittänyt pitää kovasti yhteyttä ja tarjota apuani - turhaan. Ketään ei tunnu seurani kiinnostavan, ei sitten pätkääkään, ei myöskään vointini eikä mitä minulle mahdollisesti kuuluu.

Ihan olen normaali ystävällinen ihminen, hyvä kuuntelemaan, en juoruile enkä puhu jatkuvasti omista asioistani. Ja ihan nätin näköinenkin, vaikka ulkonäöllä ei mielestäni ole väliä vaan sillä millainen ihminen on sisäisesti, onko sydämen sivistystä jne.. Ne seikat ovat ainakin minulle tärkeitä. Mutta jos joku ulkonäön perusteella ystävänsä valitsee niin en nyt ihan pahimmasta päästä liene. En haise pahalle enkä kulje tukka likaisena.

Niin monta pettymystä on ihmissuhteissa tullut että muutama viikko sitten tuli mitta täyteen. Päätin lopettaa yrittämisen. En enää ota yhteyttä jos ei minuunkaan oteta, en yritä enää auttaa ketään ellei pyydetä. Tietyllä tavalla olen surrut asiaa mutta oikeasti tämä on ollut suuri helpotus. Olen antanut itselleni luvan olla yksinäinen.

Omat läheiseni riittävät minulle. Ystävä tulee joskus vastaan jos on tullakseen. Vaikken siihen enää oikein uskokaan...

Kommentit (2)

Vierailija

yksi, joka on ollut yli 4 vuotta yksin. Arki on paljon helpompaa. Elin aivan kamalassa suhteessa. Mies oli narsistinen sekakäyttäjä. Vahtaa vieläkin menojani vaikka en käy oikein missään. Itsenäinen elämä on vähemmän stressaava.

Uusimmat

Suosituimmat