Pinoon kaikki jotka ovat pitäneet imetyksestä kovasti. Mikä imetyksestä teki niin ihanaa sinulle itsellesi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Siis ei seksuaalisesti hyvältä, mutta helpottavalta kun rinta tyhjenee ja tekee olon raukeaksi. Se tila on euforinen! En keksi mitään muuta joka tekisi vastaavan hyvän olon..

Vierailija

Saatoin olla esim. tosi vihainen, surullinen tai väsynyt, mutta imettäessäni se ikävä tunne lieveni ja mieliala alkoi tuntua paremmalta.

Lisäksi oli ihanaa kun sai " luvan kanssa" laiskotella tuntikausia päivässä! Pistää pitkäkseen sängylle ja vain nauttia olostaan sillä aikaa kun lapsi söi.

Vierailija

" Mua ihmetyttää tää imetyshihhulointi.

Mun mielestä se oli niin normaali juttu. Imetin, koska se kuuluu asiaan, enkä kaivannut mitään elämää suurempaa kokemusta. Luonnollinen asia"

Itsekään en ymmärrä miksi sen pitäisikään olla äidille joku kokemus joka jätetään väliin jos ei huvita. Kyse on lapsen ruokkimisesta.

t. Kaksi lasta vuoden ikään imettänyt

Vierailija

Mun mielestä se oli niin normaali juttu. Imetin, koska se kuuluu asiaan, enkä kaivannut mitään elämää suurempaa kokemusta. Luonnollinen asia.

Vierailija

teki asiasta ihanan ja ihmeellisen, sitten kun siihen asennoitui oikein. Eli en terveydellisistä syistä voinut imettää kuin toisesta rinnasta. Vauvani eivät saaneet siitä yksin tarpeeksi vaan korviketta meni rinnalla koko ajan mutta silti imetin esikoista 2kk ja kuopusta 6kk yhden rinnan mitalla ! Imetyshetket vauvan kanssa ovat sellaisia jolloin kaikki muu ympärillä pysähtyy, on vain minä ja vauva.

Vierailija

se juttu:)

Vierailija:

Lainaus:

Tutteliäitinä voin allekirjoittaa k..

Korvikeruokinnan ihanuuksia voisin listata lisäksi pitkän pätkän edellisten lisäksi, mutta se ei tainnut kuulua ketjuun ;)

Vierailija

lisäksi se on ilmaista, eikä tarvi pestä pulloja. yösyötöllä ei tarvi nousta ylös, senkun lykkää vauvalle tissin suuhun.

jollakin tapaa se on musta myös lähes taianomaista (joo siis tiedän että on luonnollista ja tavallista jne.), että mä pidän oman kehoni voimalla lapseni hengissä ja hyvinvoivana. että vaikka meidät tällättäis autiolle saarelle niin pitäisin lapseni elossa ihan omin avuin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat