Mikä on mielestäsi laadukas vaatemerkki,

Vierailija

mistä sinulla on siis hyviä kokemuksia, ei esim. haalistu tai nukkaannu pesussa, kuten kaikki neulospuserot tuntuvat nykyään tekevän, musta väri säilyy jne.?

Olen itse miettinyt, että pitäisi siirtyä ostamaan vähän ja laadukkaampaa, mutta kun tuntuu, että laadusta ei voi olla varma, vaikka vaatteen hintakin olisi korkea ja merkki tunnettu.

Kommentit (8)

Vierailija

Ehkä parhaat kokemukset minulla on Ril' sin vaatteista. Tykkään myös esim. Your Facen vaatteista, mutta eivät ne nyt mitenkään ylimaallisen kestäviä ole. Ja esim. Andiatan vaatteista lähtee napit irki langasta vetämällä.

Vierailija

Itse olen tykännyt Mexxistä, Espritistä, Jackpotista jne. mutta ei se laatu kyllä joka kerta ole välttämättä toivotun laista. Ei mulla kyllä pahasti ole nuokaan menneet, nurin päin kun pesee ja oikeilla aineilla + lämpötiloilla niin säästyy paljolta. Ostin nyt ensimmäistä kertaa nanson paitoja, katsotaan miten ne kestää.

Vierailija

Olen ostanut Vapaa Valinnasta esim. Hipo-vaatteita muutamalla eurolla, ja ovat kestäneet erittäin kovaa käyttöä. H&M myös kestää ihan ok, Tutta tapaa haalistua. Kalliita en osat ollenkaan, joten ei kokemusta.

Neljä lasta on.

Vierailija

millä merkillä ihan tavalliset trikoopaidat ja neulospaidat ovat olleet hyviä, laadukkaita? Itselläni Esprit on ainakin menettänyt pesussa muotoaan ja YourFace puolestaan nukkaantunut (neulospaita).

t. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat