Olenko mä teistä tekosyitä keksivät, itsekäs ja epäluotettava kuten kaverini väitti, kun

Vierailija

en voikaan aloittaa avoimen yliopiston opintoja kuten kesällä suunnittelimme yhdessä. Olen muuttanut ja matkaa opiskelemaan olisi 30 minuuttia suuntaansa. Minulla 3 pientä alle 4-vuotiasta lasta ja opinnot alkavatkin jo klo 17. Olen kyllä hoitovapaalla, mut silti. Aiemmin asuttiin aivan avoimen yliopiston opintopaikan vieressä ja ennakkotiedoissa opintoaikakin oli myöhempi.

Tuli tosi kurja olo kaverin syytöksistä.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Siis pakollisia lähiopetuksia? Olen opiskellut kokonaisuuksia täysin etänäkin.

Että jos todella tahdot opiskella matkasta huolimatta, niin ota selvää näistä.

Mutta outo kaveri sulla. En varmaan periaatteestakaan haluaisi opiskella hänen kanssaa. Takuulla haluasi päättää, että tehdäänpä usein paritöitä ja hänen ehdoillaan, tai ainakin luetaan yhdessä tentteihin hänen aikataulunsa mukaan...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jos ei, niin sinun olisi pitänyt ottaa tuo huomioon. Ja kertoa kaverillesi, että nyt muutatte joten et aiokaan osallistua kursseille.

Ja jos miehesi on kotona klo 17, niin anna hänen hoitaa ruokailut tms. Pääset itsekin vähän helpommalla, kun jätät yhden rankan ' työ' jutun miehellesi.

Mene hyvä ihminen kurssille, äläkä petä kaverisi luottamusta. Jos ensi jouluna homma vieläkin tökkii, niin lopeta sitten. Mutta aloita nyt ainakin, ja koeta muutama kurssi suorittaa. Sehän tuo sinunkin arkeesi hieman lisää sisältöä!!

Vierailija

mulla on kyllä mies, mutta ei pääse töistä koskaan kotiin ennen kuin klo 19. Meidän lapset on sen verran pieniä, että ei niitä voi yksinkään kotiin jättää.

Vierailija

Ei sun tarvitse kaverille mitään selitellä, kun olosuhteet ovat muuttuneet ja that´s it. Seiskaksi olisit päässyt, viideksi et pääse. Turha potea huonoa omaatuntoa. Jos kaverisi haluaa opiskella, hän sen tekee.

Vierailija

ihmettelen kaveriasi, jonka pitää saada seuraa opiskelemiseen. Kumman idea oli mennä yhdessä opiskelemaan ja kiinnostaako aihe varmasti kumpaakin?

Vierailija

Lastenkin olemassaolo arvatenkin oli tiedossa jo kesällä kun suunnittelitte opintoja eikä tullut sinulle nyt vasta yllätyksenä.

Mutta saathan sinä toki perua jos ei nappaa.

Vierailija

Siis pakollisia lähiopetuksia? Olen opiskellut kokonaisuuksia täysin etänäkin.

Että jos todella tahdot opiskella matkasta huolimatta, niin ota selvää näistä.

Mutta outo kaveri sulla. En varmaan periaatteestakaan haluaisi opiskella hänen kanssaa. Takuulla haluasi päättää, että tehdäänpä usein paritöitä ja hänen ehdoillaan, tai ainakin luetaan yhdessä tentteihin hänen aikataulunsa mukaan...

Vierailija

Tekosyiltä kuulostavat, enkä ihmettele kaverin pettymystä sinuun =(.

Voithan koettaa selittää, mutta minusta sinun kannattaisi aloittaa ja katsoa vaikka kuukauden ajan miten homma sujuu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat