Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksileluvinkkijä kaivataan

Vierailija

Hei,

Suositelkaa hyväksi havaittuja seksileluja avioelämän piristykseksi! Mitkä ovat suosikkejanne joita kannattaisi kokeilla - erityisesti kiinnostaisi minkäläinen hieromasauva toimii parhaiten. Eli mikä materiaali on paras, manuaali/motorisoitu jne.

Kiitos etukäteen vinkeistä!!

Kommentit (2)

Vierailija

Jokainen tykkää niin erilaisista asioista ja jokainen löytää suosikkinsa vain kokeilemalla.

Itseltä löytyy muutamia erilaisia klitoriskiihottimia. On sellainen pieni ja kova putkilo, jonka päässä on kuminen pieni delfiini. Toimii yhdellä paristolla. Muuten hyvä, mutta värinä on niin voimakas, että toimii parhaiten pikkuhousujen päällä kuin itse seksissä.

Sitten on sellainen " hyytelömäinen" perhonen jonka sisällä on kova juttu joka värisee. Sen saa nauhoilla kiinni jalkoihin ja on loistava esim takaapäin pannessa. Siitä lähtee johto ja säädin jolla säädellään värinää. olen tykännyt kovasti.

Dildoja on sitten aika moinen läjä erilaisia. On pienempää, isompaa, jumbokokoa, kumista, muovista, värinällä, ilman värinää, tupladildoja värinällä, dildoa klitoriskiihottimella, g-piste dildoa, dildoa imukupilla jne. Kaikkia ovat loistavia omalla alueellaan. Kaikkia käytetään silloin tällöin.

Löytyy myös muutamia erilaisia penisrenkaita, joista parhaaksi on todettu sellainen kovamuovinen joka ei jousta ja on napakka. Sillä saa sellaisen seisokin aikaan, että näyttää siltä kuin penis räjähtäisi :)

Pumpattava anustappikin löytyy, mutta olemme käyttäneet sitä ihan pilluun koska tykkään muutenkin fistauksesta.

Käsirautoja löytyy muutamat kappaleet, koska meillä on sängyn päätyyn porattu betoniseinään sellaiset renkaat joihin saa kivasti molemmat kädet omilla käsiraudoilla kiinni kun makaa selällään. Voi myös käyttää köyttä halutessaan.

Pillupumppukin löytyy, mutta sitä ei olla aikoihin käytetty. Tarkoitus oli pumpata häppäreitä ym. isommiksi ja turvonneiksi, mutta ilmeisesti minulla on viallinen pillu tai vekottimessa on jotain vikaa, mutta ei toimi ainakaan minulla. uutta ollaan oltu ostamassa jo vuoden päivät, mutta aina on vaan jäänyt.

Toivottavasti sait tästä jotain vinkkiä :)

Uusimmat

Suosituimmat