mitä mieltä olette..

Vierailija

erosin miehestäni 5 kk sitten. minulla on 4 lasta hänen kanssaan. löysin uuden miehen, jolla on 3 lasta joista 1 asuu äitinsä kanssa. muutimme tänään yhteen 4 kk seurustelun jälkeen.. minun lapsillani on sama isä samoin kuin mieheni lapsilla sama äiti. mitä mieltä olette tästä... olen järkyttynyt yhden ystäväni suhtautumisesta asiaan. ymmärtäisin jos hän asuisi jossakin pienessä kunnassa ,mutta kun me asumme helsingissä, niin luulisi jo tottuneen kaikenlaisiin ratkaisuihin elämässä.

Kommentit (2)

Vierailija

No, ok: ei minua arveluta tuossa se, että teillä on uusperhe tekeillä. Mutta se on kyllä hiukan hätäisen oloista, miten nopeasti muutitte yhteen. Mutta toisaalta, tuollaisten katraiden kanssa se seukkaaminen erillään asuenkin on varmaan aika hankalaa.

Pitkääääääää pinnaa! Ja anna kaverin olla kauhuissaan, sinun puolestaan hän on huolissaan, toivon ma (eikä siis muuten vaan paheksu).

Vierailija

iitä että olin eroa henkisesti tehnyt ex-miehestäni jo vuoden ajan eli ei tullut ylltyksenä se, että hän halusi erota. ja osuit naulan kantaan siinä ettei seurusteleminen ole helppoa, varsinkin kun kummankaan lasten toiset vanhemmat eivät ole halukkaita/ kyvykkäitä lapsia ottamaan luokseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat