Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB! Mitä vittua

Vierailija

Mikä vitun big brother, miksei big sister? HÄH? HANKKIKAA IHMISET ELÄMÄ ETTEI TARTTE MUIDEN ELÄMÄÄ NIIN HIMONA KYTÄTÄ!!!!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Täytyy vain ymmärtää olla avaaamatta niitä keskusteluja, joita oma pää ei kestä. Ja toisekseen, ei tämä ole sen parempaa ajanvietettä kuin BB:kaan.

Yritähän nyt vähän relata!

Vierailija

Av:lla

1. BB sitä tätä tuota kun se alkaa BB jee jee ketä sinne pääsee

2. BB sitä tätä tuota se on ihan paska se sitä ja tuo tätä

3. BB sitä tätä tuota että kun jäi harmittamaan se ja tämä ja tuo

4. JOKO JOKU ODOTTAA MUN KAA SEURAAVAA BB:TÄ?? MULLA EI OO ELÄMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Noh... Joillekin se on elämää, seurata toisten elämää.

Bb:n seuraaminen ei ole tyhmää. Tyhmää on se, kun joku kuvittelee että se on jollekin toiselle elämää.

Ja hei, mäkin olen vaan vierailijana täällä ;-)

Vierailija

- ei ole pelottava

-ei ole väkivaltainen

-harmiton

-kiva seurata, hyvää sosiaalipsykologiaa

-ei tipu kääryiltä, vaikka ei joka jaksoa näekään

-tietää, mistä " kansa" puhuu

-menee syksy nopeammin

jne.

Ei se ole sinulta tai muiltakaan pois, vaikka joku sitä seuraakin! Sinullahan on tiettävästi se off-nappula, käytä sitä. Se toimii myös tietsikassa. : ))

Vierailija

Nää " Prismassa nähtyä" ja " hei sinä äiti jonka lapsella ei ollut pipoa" -aloitukset ovat tärkeitä, maailmaaparantavia kannanottoja.

Vierailija

Hyvä, että olet osannut irrottautua tälläiseltä palstalta, kun pelkkä vierailu ja otsikoiden lukeminenkin saa pääsi kiehumaan..

Vierailija:

Lainaus:

Arvon keskustelija nro 14, NE OTSIKOT RIITTÄÄ IHAN HYVIN SIIHEN ETTÄ PÄÄSSÄ KIEHUU JO!

Mutta nämä BB-fanit onkin keskimääräistä typerämpiä, kas, kun heillä ei ole omaa elämää. Jos olisi niin.... He eivät kokisi tärkeänä mässäillä toisten elämällä....

Niin. Ja olen vain vierailijana täällä av:lla... Pitkästä aikaa. Kolmen vuoden tauon aikana hankin sen elämän. Tehkää samoin. Maailma odottaa teitä...

Vierailija

Ainakin kirjoituksista päätellen. En itsekään juuri perusta koko formaatista mutta... Noh... Joillekin se on elämää, seurata toisten elämää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat