Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheaa! Toivon etten saisi tyttölasta koska

Vierailija

olen ruma, ja toivon että jos saisin lapsen, hänen ei tarvitsisi kokea samaa kuin minä lapsena ja nuorena rumuuden takia.

Ja pojat pääsevät näissä asioissa helpommalla kuin tytöt... :(

Luultavasti saisin ruman lapsen, koska en todellakaan ole mikään kukkanen, ja tuo miehenikään ei ole mikään komistus...

Muutoin minulla ei ole mitään tyttölasta vastaan, mutta pelkään, että hänkin kokee samat alentavat, nöyryyttävät ja satuttavat hetket kuin minäkin ulkonäöntakia:(((

Esim. olin sinkku kolmikymppiseksi asti, koska en kelvannut kenellekään sitä ennen, en ennenkuin tapasin tulevan mieheni (joka muuten ei ole mikään lohdutuspalkinto, vaan ihana, ihana ihminen).

Eli seurustelin ekaa kertaa elämässäni vasta kolmikymppisenä... Näin mainitakseni yhden seikan mitä rumuus on aiheuttanut elämässäni.

T: rumaäiti

Kommentit (9)

Vierailija

kuin että olen aivan päinvastoin kaikkea vallitsevaa kauneusihannetta vastaan...

lyhyt, pönäkkä, ei kaulaa, erittäin ohuet, rasvoittuvät ja sähköistyvät hiukset, tummat silmänaluset, leveä, lyhyt nenä, nakki sormet, niin leveät jalat että en löydä kenkiä, ja raskas, massiivinen kasvojen alaosa. ->eli tyyppiä " Ulla Tapaninen" " jos tiedätte tämän näyttelijän.

Mukavaa että ihmiset arvostavat myös " sisäistä kauneutta" mutta valitettavasti arkirealismissa tämä ei esim. koulumaailmassa paljon päde. Koin esim. koulukiusaamista, eli pojat kiusasivat minua kutsuen porsaaksi jne.

Olen aina ollut kuitenkin taistelijatyyppi, eli periksi en ole antanut, mutta kaiken kokemani perusteella en halua että rakas lapseni kokisi vastaavaa, vaikka eihän tällaisia asioita voi itse hallita.

Toisekseen olen aina tehnyt töitä ulkonäköni puolesta; meikkaan ja satsaan kampaukseen, ja käyn esim. kosmetologilla säännöllisesti. Pukeudun aina " ihmisten ilmoilla" siististi ja tiedän miten minun tulee pukeutua jotta näyttäisin mahdollisimman hyvältä.

Vierailija

Sillä sinä, jos kuka, tiedät, että vain sisäisellä kauneudella on merkitystä.

Sitä paitsi, oletko huomannut: rumuus on muotia! Muoti on rumaa! Läskit pursuaa, hiukset sojottaa miten sattuu, vaatteet ei istu. Tee se tyttö äkkiä! Nyt on rumien aikakausi!

Vierailija

Kerro minulle, mikä sinussa nyt niin rumaa voi olla?

Miksi ihmeessä itsetuntosi on noin alhaalla?

Et sinä oikeasti voi olla niiiiiin ruma.

Kaikki ihmiset on kauniita. Ainakin omalla tavallaan. Ei minusta ole olemassakaan rumaa ihmistä. En ainakaan ole sellaista koskaan nähnyt.

Vierailija

Yläasteella yksi koulumme suosituimmista tytöistä oli suorastaan ruma. Lihava, vinot hampaat ja aika paha akne. Tyttö oli kuitenkin erittäin ulospäin suuntautuva ja iloinen ja kyllä niitä poikiakin jonkun verran oli. Nykyään naimisissa ja kahden lapsen äiti. Kauneus on katoavaista.

Jos kotona annetaan hyvät eväät ja kannustetaan lasta olemaan juuri sellainen kun on, lapsesta voi tulla aivan yhtä onnellinen jos ei onnellisempikin, kuin jostain kauniista lapsesta.

Vierailija

7 täällä jatkaa..

En mielestäni itsekään ole kauneuden ruummiillistuma, mutta kyllä minua on monet miehet kauniiksi ja ihanaksi kehuneet..

Minulla on mustat silmänaluset, sellaiset, joita ei saa edes meikillä piiloon, kun ovat niin mustat. Ohuet ja pussittavat.

minulla on pitkä tukka joka roikkuu kuin löysä levä. Tosin värjäytän ja raidoitan, leikkautan ja siistin sen säännöllisin ajoin (vie huomiota rumasta naamasta). minulla on kamala iho, näppylöinen, mutta ei kuitenkaan finninen. Isot ihohuokoset loistavat kilometrien päähän. Ohuet huulet, iso nenä. Olen lievästi ylipainoinen. Minulla on monta lasta, joten vartalo on myös sen mukainen että lapsia on synnytetty monta, ja peräkanaan... maan vetovoima vetää jo pehvaani alaspäin, keskivartaloni on kaikkea muuta kuin nykyajan kauneusihanteiden mukainen. isot tissit minulla on, mutta sekin johtuu vain läskistä.

Silti olen mieheni mielestä tosi kaunis. Ja minulla on pari " ihailijaa" jotka ovat aidosti minuun ihastuneet. Ottaisivat minut kuulemma heti jos saisivat.

En kyllä okeasti tajua miksi!

Mutta kait se on ymmärrettävä itsekin; sisäinen kauneus loistaa myös ulospäin.

Sisäistä kauneutta kuulemma minusta löytyy. Toivottavasti on myös totta =)

Uusimmat

Suosituimmat