onko kukaan toivonut poikaa siksi, että

Vierailija

pojan ei tarvitse synnyttää ikinä !

Olen varmasti hiukan pimeä, mutta mulla on aivan järkyttävä synnytyspelko.. valahdan valkoiseksi jo jos näen jossain kaupassa raskaana olevan naisen ja heti tulee mieleen synnytyshelvetti ja karjuvat naiset. Sairasta, tiedetään...

Jos joskus uskaltaudun raskaaksi niin varmasti ajattelen viimeistään siinä synnytystilanteessa, että olisipa se poika ettei joutuisi kärsimään...

Kommentit (3)

Vierailija

Suvun naisilla kaikilla hirveät menkkakivut, melkein kuin synnyttäisi kaksi päivää kuukaudessa. Synnytys sitten tuntuikin melko helpolta, ei kestäneet kivut kuin 9h. Kaksi tyttöä saanut, nyt vaan sitten odotellaan murrosikää ja toivotaan parasta.

Eli ymmärrän kyllä..

Vierailija

Raskausajan olin normaalia rauhallisempi ja itse synnytyksessä ei olisi tullut mieleenikään huutaa tai kiljua. Vaikka rankka synnytys imukuppeineen olikin kyseessä. Joten älä turhaa etukäteen tuollaisia asioita panikoi.. Olenkin usein kuullut, että nainen on juuri päinvastasita kuin on aiemmin odottanut :) Minun kohdallani tämä on ainakin enemmän kuin totta, jopa mieheni tätä sanoi!

Vierailija

Onneksi nykyään on pelkopolia, epiduraali-puudutusta ja mahdollisuus sektioon.

Et sitävastoin voi tehdä lasta jos mietit niin pitkälle kun hänen synnytystuskansa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat