Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua,olen väsynyt....mulla on adhd mies ja riidellään jatkuvasti...

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

mutta siis riidellään jatkuvasti esim lapsen huolenpidosta...

esimerkki eiliseltä: mä olin muualla talossa laittamassa pyykkiä yms,mies ja poika keittiössä,tai niin mä luulin.. yhtäkkiä kuulin oven käyvän,mut en nyt sen kummemmin reagoinut koska aattelin et ne käy hakeen postin tmv

meen noin 15min kuluttua keittiöön missä mies juttelee naapurin kanssa ja missäs poika?! huitelee pihalla pelkässä paidassa ja housuissa ja kengissä,ulkona +3 astetta!!

en viitsinyt siinä alkaan riidellä joten pyysin pojan sisään ja puin ja mentiin ulos,mutta illalla kun yritin puhuu miehen kanssa niin sain kuulla et oon hullu,poikahan oli ulkona kuulema max 5 sekunttia (siis kirjaimellisesti,miehn mielestä) Poika ei itse osaa vielä sanoa kun on just 4v täyttänyt..

väsyttää tällaine jatkuva riiteleminen....

Vierailija

Jos ajaa autoa, ei voi purra purkkaa samaan aikaan. ;D Ne on sellaisia putkiaivoja. Ja riitelemällä ne ei opi. Joten täytyy itse katsoa perään jos on tärkeistä asioista kyse. On ne kuitenkin niin söpöjä, ja kiva taluttaa käsipuolessa.

Vierailija

koska adhd on ilman lääkistystä ja toi äskeinen oli vain pikku esimerkki tietenkin,meillä siis tapahtuu tällaista koko ajan,ei vain silloin tällöin...

miehellä ei adhd:n takia ole minkään sortin ajantajua... töistäkin tulee tunnun pari myöhemmin kuin mitä piti,koska jäi näprään tmv... tiedän et nää kuulosta tvalliselta mieheltä jollekkin mut uskoka pois,tää on tavallinen potenssiin tuhat...

ap

Uusimmat

Suosituimmat