¤¤ ENSKAT SYYSKUUSSA ¤¤

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (124)

Vierailija

Eka koulu-/päiväkotiviikko takana. D itkee aina aamulla päiväkotiin viedessä. Siis itkee kun mä lähden, mut lopettaa usein jo ennen kuin oon ehtinyt ulos asti. Aamupäivät on myös aika itkuisia, kun D' a väsyttää. Kuitenkin on vielä 2 viikkoa sitten nukkunut aamullakin päiväunet. Perjantaina oli kai ollut tosi hyvä päivä eikä juuri itkujakaan. Nukkuminen ja syöminen sujuu hyvin päiväkodissa. D syö välillä kokonaa ite, mut ainakin kotona välillä pitää syöttääkin.

D menee illalla nukkumaan 19 jälkeen. Voi olla jo 19.30 umpiunessa. Ehkä vähän aikaista, kun aamulla herää klo 6. Toisaalta taas näyttää siltä, ettei aamuherätykseen vaikuta illan nukkumaanmenoaika. Iltaisin D on ollut niin väsynyt, et en oo pystynyt valvottamaan 20 asti (mikä oli ennen nukkumaanmenoaika).

Hirveesti tonskaliua ilmassa! Onnea kaikille yrittäjille ja NapNapille tsemppiä epäröintiin :).

Napero: Mä vähän pelkään kans, et D' lle on jäänyt toi klo 6 herätys " päälle" . (Päiväkodissa olivat ihmeissään D' n huonoista yöunista (täs meni taas muutama yö jonku 5 herätyksen kans), kun kuulivat noista ja siitä et D ei ole koskaan nukkunut läpi yön hewräämättä kertaakaan). vähän vanhemman lapsen voi onneks laittaa kattoon piirrettyjä ja ite torkkua sohvalla samalla ;).

Raha, mitä se on? Meidän perheen tulot on ollut aina alle kaikkien minimien eli todellakin tiedetään mitä on se, et rahaa ei ole. Eipä tarvi maksaa päivähoidosta ainakaan ;). Ei vaan. En mä koe et oltais jotenkin pa tms. Kun ei koskaan oo ollut rahaa niin ei sitä silleen kaipaakaan. Tietysti joskus ois kivaa ostaa vaateita tms. itelle tai haaveilla autosta tms. Ehkä joskus vielä..

Mekään ei siis oltais tultu treffeille tänään, kun musta ei ois ollut hirveen kiva raahata D' a jonnekin heti ekan päiväkotiviikon päälle. Lisäks mun vanhemmat tulee joskus myöhemmin iltapäivällä yöks tänne.. Näillä näkymin 22. kävis sit kyllä, mut meille käy aikana paremmin joskus 14 jälkeen (D nukkuu usein johonkin melkein 14 asti ja sit bussimatkaan menee jonkin verran).

Jenni ja D

Vierailija

[color=deeppink]Pesukarhulle piti nopeesti tulla vastaamaan... :D

Kai se hääpukujen ale on kans syksyisin/alkutalvesta... kun vilkkain hääkausi on ohi ja seuraavan vuoden uutuuksille pitää tehdä tilaa. :) Ja hei... Voihan niitä käydä sovittelee, vaikka häät olis miljoonan vuoden päästä - ei se mitään maksa. ;) Mä jo hetken aikaa kerran aattelin,että kun on taas hoikassa kunnossa ni varaisin huvikseni ajan sovittelemaan niitä. ;)

Ultrasta... siis vaikka mahan perusteella vois herätä ajatus Vilhosta JA viljamista, ni alkuraskauden ultrassa oli vaan yks vauvelin alku. :)

Pakko sen verran vielä sanoo, että mun aamu lähti hyvin käyntiin... Piti käydä tarkastaa pöntön puhtaus-aste vähän tarkemmin. Yök. Eli siis hirmu oksentamiset vaikka mitään ei oikeen tullu, kun maha oli ihan tyhjä... Tosi inhaa.. Veet valu silmistä ja mahaan sattu. Tosi hehkeetä siis. Mä oonki alkanu epäilee,että olisko oikeesti vilhami-merkkinen tulossa, kun ei heidistä tämmöstä koskaan ollu. :D

Nyt pitää mennä jatkaa touhuja. NAPNAPILLE POLTTARI TSEMPIT!! Oon hengessä mukana. Moro.

burde, heidi 1v & vilhami 13+0

Vierailija

Noi Kiasman Skidiviikot kuulostaa tosi hauskalle! Ehtisköhän siellä käymään joku päivä...? Onko kukaan ajatellut mennä?

Meistä tietysti niin moni on töissä, ettei varmaan meinaa yhteistä aikaa löytyä, mutta jos nyt yritettäis...

Vierailija

Itse ehdotan päivää ja sitten se ei mulle käykkään ;) En muistanut, että silloin 22. päivä on se meidän pensasaidan istutustalkoo. Käviskö sittenkin siitä seuraavana lauantaina treffit? Vai oliskohan se hoplop auki sunnuntaisinkin? Täytyy tarkistaa. Sillonhan voitais nähä 23.9, jos se vaan muille sopii. Toki ne treffit on sit 22. päivä, jos kaikille muille se päivä passaa. Me sit joudutaan vaan jättämään väliin ja tulemaan joku toinen kerta.

Hyvinhän D:n tarhaviikko sitten sujui, jos vaan vähäsen itkeskeli ennen äidin lähtöä. Aika hienoa, että D syö jo itse vaikka vähän aikaa sittenhän Jenni vasta kertoi yrittävänsä opettaa itse syömään. D onkin niin reipas ja fiksu poika :) Aikas aikasin D tosiaan herää, mutta aikasin menee nukkumaankin Jonskuun verrattuna.

Mä täällä jänskäilen, millon kuuluu vauvauutisia serkkutytöltä, kun hänellä oli toissapäivänä LA :) Voi, voi tätä vauvakuumeen määrää ;)

Me varustauduttiin Jonskun kans talveen jo tänään, kun käytiin ostamassa Jonskulle talvihaalari ja mulle talvitakki. Aateltiin olla ajoissa liikkeellä, että ei jää luu kouraan. Mun talvitakki olikin jo ihan hirveen vanha, joten oli jo aikakin saaha uusi. Toivottavasti toi Jonskun talvihaalari vaan on sit sopiva, kun ostin 86 senttisen. Jotenkin se 92 senttinen olis ollut niin valtavan iso, että olis ihan hirveesti joutunut lahkeita ja hihoja käärimään, eikä se kuitenkaan olis mennyt enään seuraavana talvena. Talvikengät vaan on ongelma, kun ne on mun mielestä ihan järjettömän kalliita. Mistähän löytäis ees jotenkin sopivan hintaset. En todellakaan viitsis maksaa 70 euroo talvikengistä, joita käytetään vaan yksi talvi. Onko kukaan vielä ostanut talvikenkiä?

Taidanpa tästä pikkuhiljaa kömpiä nukkumaan Jonskun viekkuun. Mies on yön töissä :(

pesukarhu ja Jonsku

Vierailija

meillä Liia siirtyi jo alle 1v yksiin päikkyihin..meni jonkun aikaa vaihtelevasti yksillä tai kaksilla unilla kunnes rytmi löytyi. Liia herää 6.30-7.30, menee päikyille klo 12 ja herää 13.30-15, yöunille yritetään saada kahdeksalta, välillä voi venyä lähemmäs ysiä..yksien päikkyjen vaikutuksesta yöuniin en osaa sanoa kun meillä on vasta hiljattain saatu paremmat yöunet.

Tulikin tuosta mieleen että nukkuuko muiden lapset päiväunet heräämättä? Parempiuniset varmaan nukkuvatkin mut entäs esim. D tai pikku-millin aksu? Meillä kun on pari kertaa nukuttu päikkärit yhteen soittoon mutta normaalisti saa käydä puolen tunnin välein rauhoittelemassa tyttöä takaisin uneen..

nyt leikkkimään tytön kanssa..

Vierailija

koko ajan tapahtuu jotain hämärää enkä saa viestiä ruudulle...

mutta siis ihan pikaisesti, taas...

Ensiksi onnittelut burden Heidille ensiaskelista ja myöhästyneet 1v onnittelut meiltäkin! Ja tervetuloa burde tälle puolelle!

Haa, sellasta vaan piti tulla kertomaan, että mulla taitaa olla ensi lauantaina polttarit! Eilen posti toi ison kortin, johon oli kirjoitettu mitä kaikkea pitää pakata mukaan... iiks, jänskättää!

Vierailija

Jo, vielä syyskuun puolella kirjoittelis... Huomenna sitten alkaakin taas uusi kuu, hui!

Meille ei ihmeitä, tai siis mä just tässä hokasin, että kyllä tuo hoidon aloittaminen on tuonut hirmuisesti uusia juttuja Eetulle. On mm oppinut syömään ite lusikalla ja juomaan hyvin nokkamukista (ollaan aloitettu harjoittelemaan myös ilman nokkaosaa, mutta eipä Eetu sitä aina muista ja sitte on maidot/mehut paidalla, mutta onneksi meillä on pesukone!)

Onpas aikaa kun kirjotin viimeksi... Meillä on ollut joka päivä jotain menoa, maanantaina oli vanhempainilta töissä, ja ke oltiin vakuutuksia tarkistamassa, ja torstaina olin vanhemmuuden roolikarttakoulutuksessa, ja eilen käytiin kaupungilla ajamassa uusia autoja, pikkunen autokuume päällä... Mut pakko jäähtyä, kun ei oo rahaa millä vaihtaa...byäää!!! Ja mulla on ollut ääni ihan poissa koko viikon, nyt alkaa pikkusen kuulostamaan normaalilta ääneltä. (töissähän olen ollut, kun ei oo kuumetta noussut, tyhmä kun oon...)

Kommentointia...

Burdelle ja Heidille tervetuloa tänne puolelle, kohtahan sieltä siirtyy MM, Amy ja Opekin (olikohan muitakin?) tänne puolen, kiva kiva! Saadaan vähän vipinää... Ja niinkuinBurde sanoi, niin on täällä kyllä toisinaan kuollutta, mutta me ollaan kyllä kaikki tosiaan töissä/opiskelemassa, joten suonettehan anteeksi... Niinkuin Napnapkin kertoi... Onko muita vielä taaperoiden äideistä jotka kotona, oliko Niamey? Ei muista...

Talvihaalareista... Mun työkaveri sano, ettei kantsis ostaa niitä missä on samassa se kurahoususuojus (tai millä nimellä se nyt onkaan...) Ne kun menee niin hirveen helposti rikki sauman kohdalta... Joten mä ainakin hautasin sen sitten, ja toisaalta meillä on jo Eetulle kaksi talvihaalaria, joten eiköhän niillä pärjätä, ja jos ei niin sit ostetaan uus!

Niamey, toivottavasti saatte sen uuden asunnon. Ja niitä kisukuvia minäkin oottelen...

Millatteetkohan ne Napnapin polttarit oli? Vesi kielellä kuulumisia oottelen...

Toivottavasti Liian yöhulinat rauhoittuu, samoin kuin Dn...

Mulla on huomenna polilla aika... Saa nähä onko clomit ja menopurit auttaneet... Vai onko taas aineet menneet turhaan... huoh! Niin ja lopun päivää oonkin sitten vapaalla... Meidän kun piti olla tää viikonloppu Kuopiossa, mut kun ei oo rahaa (autonkorjaus makso vähän liikaa...) niin jouduttiin siirtämään tuota reissua, marraskuun toka päivä sitten sinne lähetään.

napero (joka menee tekeen palapeliä) ja Eetu joka nukkuu päikkyjä

ps. pitäisköhän ens kuussa aloittaa viikkopinot? Jos vaikka me vähän aktiivisoiduttais (tai jotain sinne päin?)

Vierailija

Kävin lukasemmassa ton vauva-puolen isojen pinon, ja nyt oli kyllä pakko tulla vähän meitä taaperoiden äitejä puolustamaan, kun siellä meitä kuolleiksi moitittiin... me ollaan suurin osa työssä käyviä ja opiskelevia äitejä, me ei ihan hirveesti ehditä kirjottelee, antakkee armoo, jookos?;)

Vierailija

Meillä väki nukkuu ja mamma kukkuu!!

Ei vaan saa enää unta kun tuli niin hyvin nukuttua yöllä :D

Neiti nöttörökin nukahti jo autoon kun tultiin kaupasta ja sain sit vaan riisua ja siirtää sänkyy.. Tunnin nukku ja änähti nälkää! Ekku vellipullo ja sit tissiä päälle ja uni maittikin moonta tuntia taas :)

Mä niin ihastuin noihin tuttan uutuuksiin kaupassa, että varmaan on pakko mennä hakeen neidille parit puolipotkarit, paita ja housut!!!

Sellanen tuli mieleen että käytättekö sukkahousuja vai puolipotkareita??

Oon huomannu et sukkahousut kuivattaa ihoa.. kai se elastaani tai jokin vaikuttaa! Aattelinkin nyt talveks ostaa enempi noita puolipotkareita ja vaan parit nätit sukkikset :)

Veljen tytöllä niin herkkä iho että ei voi käyttää ku 100% puuvillaisia ja valkoisia alusvaatteita tai tulee kamalat ihottumat.. Pienempänä oli pahempi nyt (5v.) jo kestää vähän värjättyjä vaatteita ja sekotteita iholla!

Se mun kaveri tosiaan kävi eilen ja olihan aika muhkee näky kun turvotukset noussu kiloa viikossa (ihan ku mullaki) ja on muutoin tosi pikkunen nii yli 20kg on saanut painoa haalittua ;)

Sillä oli ollut tosi tökerö kätilö synnärillä tarkastuksessa.. kysynyt vaan että mitä te täällä teette? Eikä ollut yhtään varma oliko siellä kanavaa vai reunaa jäljellä.. Auki se kuitenki on jo muutamia senttejä! Ja veristä vuotoa tulee.. Tätä se miettikin että kuinka kauan sitä vuotoa on turvallista antaa tulla?? Onko kellään tietoa? Ei siitäkään ollut saanut mitään tietoa..

Kovin se on kipeä koko ajan kun supistelee ja väsynyt tietysti kun ei pysty kunnolla nukkumaan.. Kätilö oli vaan lopuks tuumannu että kyllä ne neuvolassa antaa sit yliaikais kontrolliin aikoja!! Huh.. jossain muussa sairaalassa olis puhkastu kalvot tossa vaiheessa!

Toivottavasti kaikki menee hyvin! Toisella kaverilla kun vauva syntyi rv 42+5 hengettömänä kun oli jo niellyt omaa kakkaansa.. Virkosi kuitenkin keskolassa lisähapella ja kun puhdistivat hengitystiet!

Eivät täällä alkaneet käynnistämään aiemmin kun oli niin sen näköinen tilanne että synnytys lähtee käyntiin millon vaan..

Joku täällä synnärillä mättää ja pahasti!! Muutama vauva on kuollutkin tämän vuoden aikana kun on annettu mennä liikaa yli :(

Onneks osattiin ite olla lujana kun viikot oli 42+0 ja sanottiin et nyt me jäädään tänne ja vauva syntyy!! Kyllä siinä vähän lääkäri katto et selvä, te jäätte sitten tänne käynnisteltäväksi ;D Seuraava jos alkaa mennä yli paljon niin mä räjähän varmaa jo vähän ennemmin..

Mutta Hauskaa viikonloppua kaikille!

En nyt jatka enempää kun en muista mitä piti kommentoida ;D Lahopää!!

Vierailija

Eli D on ollut täl viikolla vaan ma päiväkodissa,koska ma-ti välisenä yönä nousi kuume :(. Tosi harmi, kun perjantaina ja maanantaina oli sujunut jo hienosti ilman itkuja :(. Huomenna D joutuu heti tyhmästi pitkäksi päiväksi päiväkotiin, kun mulla on pitkä päivä koulussa (ja sellasia tunteja et en mielellään ois pois). Mies on hoitanut D' a kotona eilisen ja tän päivän. Mä tiistain, kun oli vapaata.

Pesukarhu ja muutkin.. Millasia talvihaalareita ootte hankkineet? Meidän budjetti ei ole mikään hurjan suuri tässäkään jutussa. Huuto.netisää haalarit on ihan törkeissä hinnoissa (kun kuitenkin on käytettyjä..). Lähinnä oon Prismassa katellut kahta vaihtoehtoa. Toinen on muistaakseni kosteutta hylkivä ja toisessa ainakin housuosa on vedenpitävä (sellasta kurismateriaalia).

Vähän kaikki lapset näyttää olleen flunssassa! Kai sitä sit on taas liikkeellä..

Niameylle onnea asuntokaupoista! Mä oon jo pakannut pois äp' n haalarit. Ne ei kuitenkaan pidä vettä yhtään tms. Voihan se kyl vielä ehkä mahtuakin.. Pitääkin tonkia, et oisko se tuos laatikos mitä en oo vielä vienyt varastoon.. (Jos vaikka varalla pitäis?)

NapNap: on liikaa vaadittu et ihmiset viitsis ilmottaa tulonsa tai tulematta jäämisensä. D' n synttäreillä kävi just niin. Oltiin hommattu ihan sikana ruokaa, kun vaan muutama ilmotti et eivät tule. Joten sit, kun etenkin miehen kaverit teki ohareita, oltiin ihan pulas kaiken ylimääräsen ruuan kans (etenki kun just noiden afrikkalaisten takia oltiin ostettu paljon ruokaa, kun yleensä tulevat lähinnä ruuan takia kylään ;) ).

Kissankello: Mä oon ajatellut ostaa karvalliset kumpparit. D' n kumpparit jää pieniks ihan just kohta ja seuraavat ostan sit talven loskasäitä varten.

D halus tulla istuun sateenvarjorattaisiin mun viereen :).

Queen: D nukkuu välillä päikkärit heräämättä, mut välillä herää kesken. Herätessä yleensä ettii tutin ja laittaa sen suuhun ja nukahtaa. On esim. tippunut polviseisonnasta mahalleen kun on nukahtanut pystyyn.

Nyt pitää alkaa tehdä sitä, mitä alunperinkin piti eli tutkia harjottelupaikkavaihtoehtoja..

Jenni ja D

Vierailija

Milloinkas mä kävinkään täällä viimeks pyörähtämässä? No, anyway, hirveesti ei ole tapahtunut tässä välissä. Flunssassa ollaan edelleen, minä ja quu. Mies pääsi tästä taudista jotenkin helpommalla. Kauhean kuulosta, kun quulle välillä tulee oikein kunnon yskänpuuska.

En tiedä johtuuko siitä, että poika on vähän kipee ja sen vuoksi naatti, mutta ulkona se ei ole suostunut melkein yhtään kävelemään. Menee vaan ihan makarooniksi ja heittäytyy teatraalisesti maahan. Tekee sitä kyllä muutenkin nyt koko ajan, eli en tiedä johtuuko flunssasta vai onko tää joku protestikausi. Kauheasti sillä tuntuis olevan jo omaa tahtoa! Eilen tosin puistossa poika innostui ihan hulluna liukumäestä ja kiipesi varmaan kymmenen kertaa sinne huipulle ja laski kikattaen alas. :)

Syömiset menee meillä ihan päin peetä. Siis quu ei lähes ikinä syö mitään kunnon ruokaa nykyään. Vaan puurot, leipä, juusto, banaani, nektariini, jugurtti, rahka, vispipuuro ja leivän päälle laitettavat leikkeleet kelpaa herralle. Onneksi syö edes noita, mutta kyllä mua hirvittää, kun aina laitetaan kaks kertaa päivässä kunnon kotiruokaa, eikä quu syö niistä lähes mitään. Lusikalla sitä ei saa syöttää enää ollenkaan, kun sillä on " minä itte" -kausi. Ja se omalla lusikalla syöminen ei sitten suju myöskään. Jos saa muutaman lusikallisen osumaan suuhun niin hyvä on. Sormiruokia ollaan yritetty laittaa tosi paljon, eli esim. kanafilettä leikattu sopiviksi paloiksi jne, mutta ei vaan uppoa. Kaikkea quu ottaa kyllä suuhun pyöriteltäväksi, mutta ottaa sitten kyllä kaiken myös ulos sieltä suusta joko sormin tai sitten vain sylkäisee ruoat ruokalappuun. En käsitä, mitä tässä pitäis tehdä, vai voiko se elää ja voida hyvin noin vähäisellä ruokamäärällä??? Ei se kyllä huonovointiseltakaan vaikuta ja jos tätä flunssa-aikaa ei lasketa, niin aina se on tosi touhukas ja vilkas. Mietin, että soittaisin oman mielenrauhani vuoksi neuvolaan, mutta en oikein usko, että sieltä mitään ratkaisua tähän asiaan saisin. Ollaan tehty kaikki ohjeiden mukaan, hyvää ja terveellistä ruokaa on aina parin tunnin välein tarjolla, mutta eihän kukaan voi pakottaa toista nielemään, jos ei sitä vaan huvita. Huoh.

Ajattelin ottaa nyt sellaisen taktiikan, että jätän makeat välipalat vähäksi aikaa kokonaan pois ja tarjoan välipalaksi vaikka leipää, juustoa, leikkeleitä ja vihanneksia. Ja mietin, että ehkä ihan nakkejakin voisi antaa, kun nakkikeitosta quu tykkää onneksi napsia nakkeja sormin.

Kokeilin huvikseni laittaa quun päiväunille isojen poikien sänkyyn, mutta ei se osannut sinne rauhottua. Oli vissiin liikaa tilaa ja avaruutta... Tunnin se vehtasi ja aina kun poistuin vierestä/huoneesta, se kipitti pois sängystä. Kannoin sen aina mitään sanomatta takaisin sänkyyn ja sit se hetkeks menikin makaamaan ja sulki silmät, mutta sitten taas mentiin. Tunnin kuluttua päätin, että okei, aika ei sitten ole vielä kypsä tähän isojen sänkyyn siirtymiseen, joten laskin quun omaan rakkaaseen pinnikseensä. Ei kuulunut inahdustakaan, kun se oli hetkessä umpiunessa! Jees, kokeillaan sit joskus parin kuukauden päästä uusiks. Eihän tässä kiire ole.

Kaiken omanapaisuuden lopuksi on pakko kehaista, että tällä viikolla olen täystyöllistetty! :) Pari uutta isoa tilausta, joten viikko alkoi mukavasti!

-Q- ja -q- untenmailla pinniksessään

Vierailija

Me ainakin oltais tulossa sunnuntaina jos vaan aika osuu kohdalleen, Liialla alkaa sunnuntaina uusi liikuntaleikkikoulu eikä millään raaskittais olla ekalla kertaa pois, sen jälkeen tytön pitäis ainakin syödä ennen lähtöä,päikkäreitä voi hätätilassa nukkua autossa matkallakin..mutta siis summa summarum me ei millään ehditä sinne asti ainakaan ennen kahta..jossain siinä 14-18 välillä ois meille siis paras.mites muilla?

Jaksuja pienille sairastelijoille, mä katoin kauhulla tänään kerhossa kun toiset raahaa sinne ihan petikunnossa olevia kipeitä mukuloita (että pääsevät ite kahvittelemaan?;))..kohta ollaan varmaan taas jossain taudissa kun siepataan sieltä joku pöpö:(

Ei meilläkään Liia mitenkään huippuhyvin syö..esim. tänään söi lusikallisen aamupuuroa, lounaaksi ihan kelpo satsin kanapastaa (lempparia), välipalaksi kelpuutti palan leipää,2lusikallista raejuustoa ja lasin piimää, päivällistä ei suostunut syömään ollenkaan (keittoa ja Liia ei tykkää potusta ym. kasviksista kypsinä), iltapalaksi meni sitten pitkällisten neuvottelujen tuloksena ja musiikin avustuksella ehkä desi puuroa ja purkillinen frutapuran sosetta..välillä ei syö koko päivänä juuri mitään ja joskus uppoaa kaksikin kunnon ruokaa.

Ja se syömisen hitaus..apua!!! Tänään esim. tuon välipalan (eli se leipäpala,raejuustoa ja piimä) syömiseen meni yli 40min kun välissä pitää puhua pölpöttää, ilmeillä, kiukutella ym...hohhoijaa:D

Kiva että Quulla pyyhkii työn suhteen hyvin!Mulla on vähän ajankäyttö ja motivaatio ongelmia työn kanssa, ehkä mä oon vaan laiska mutta nyt oon lusmuillu aika pahasti töiden suhteen, eilen kyllä onneksi sain vähän skarpattua..töitä riittäis kyllä ihan niin paljon kun jaksaisin tehdä mutta mutta..:)

Nyt pois,kohta alkaa täydelliset naiset!!

Queen

Vierailija

Napnapilla on jännä viikonloppu tiedossa! Tuuhan sit heti kertoo, että mitä kaikkee ne oli sulle keksiny. :) Koskas ne teidän häät muuten on? Aika jännää... Kaiholla muistelen omaa hääpäivääni. *huoh*

Me muuten yks kerta käytiin Heidin kaa siellä pukuvuokraamossa mistä lainasin oman morsiuspukuni ja siellä oli vielä sellanen samanlainen... :) Oih. Heidille sit tietysti selvitin, että tollanen äitillä oli päällä... :D

Ei mulla ny muuta. Tultiin äsken kotiin tupper-kutsuilta ja nyt pitäis patistaa ukko Häydin kaa iltapesuille.

Burde, heidi 1v ja vilhami (12+4)

Vierailija

Ihan tuskaa ollut tää viikko... D itkee paljon päiväkodissa ja illat raivoo kotona. Mul on joka päivä pää, niskat ja maha kipee (jos mulla on paljon stressiä tms. niin reagoin fyysisillä kivuilla ennen kun ees tajuan et stressaan jotain). Onneks huomenna on perjantai..

Aamusin, kun vien D' n päiväkotiin ei D itke enää yhtään, mut päivän mittaan itkee. Syö ja nukkuu kuitenkin hyvin. Hoitajat sano, et osa itkuista on kyllä sitäkin, et ensin D itkee ja sit joku muu alkaa itkeä. Kun D lopettaa niin toiset vielä itkee ja sit D alkaa itkeä uusiks.

Mä en vielä tiedä et tullaanko treffeille. Jotenki on ollut niin rankka viikko, et en yhtään jaksais ajatella mihinkään lähtemistä.. Jos tullaan niin paras aika on joskus 14 jälkeen.

Eetulle paranemisia! Onneks on ne putket korvissa.. Ja Napero, mä oon siinä käsityksessä, et yliopistoon kelpaa kaikki 2.asteen tutkinnot (ei pelkkä yo).

Pesukarhu: En oo nyt jaksanut ees ajatella talvihaalareita. Ei vaan, mä päätin, et ootan nyt vielä hetken, jos lokakuus ois vaikka jotain kantistarjouksia (armas puolisoni omaa varmaan kaikki mahdolliset kantiskortit ;) ). Toinen syy on se, et mun vanhemmat asuu Reiman tehtaan (tosin mä en tiedä et tehdäänkö siel enää mitään) & tehtaan myymälän vieres ja äiti käy siel aina välillä bongailemas tarjouksia. Mä en oo vielä hakenut mitään harjottelupaikkaa, mut oon jo miettinyt pari vaihtoehtoo (Helsingistä ja Vantaalta). Palkkaa saa, jos paikka suostuu maksaan, jos ei suostu niin sit eletään pelkällä opintotuella. Yritän kyl saada edes sen 500 ¿ mitä saa tienata menettämättä tukia.

Jenni ja D (joka ei vieläkään sano kuin nam ;) )

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat