' ' ' SyysSissien eka Syyskuun viikonloppu' ' '

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli vihdoin se on meidän ' oma' kuu!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Lapset tulivat kotiin, iltapalat on syöty ja lapset istuvat iltavideon ääressä. Laiska äiti...

Colis, kuulin tutulta, että Nuuksiossa ainakin oli ollut sieniä. Tarkemmin en osaa kyllä sanoa, mutta kyllähän siellä lääniä riittää! Meidän lähimetsät ovat jo aika kaluttuja, mutta voi sieltä jotain löytyä. Naapurin rouva oli kiertänyt ihan ostarin takana olevaa metsikköä ja koulun pihaa ja saanut sieltäkin jotain!

Dumle, olet kyllä hurjimus! Voisit käydä meilläkin! Ikkunat näyttävät karseilta ja muutakin " pientä" puunattavaa riittää! Minä en muuten tänä kesänä ottanut edes puutarhakalusteiden pehmusteita pois varastosta, näin säästyy myöskin niiden pesulta ja poislaittamiselta. Fiksua, vai mitä...

Onkohan tosiaan rakkausvauva päässyt tositoimiin, kun ei kuulu mitään. Eiköhän sieltä tänä viikonloppuna joku Sissi putkahda esiin. Toivon vaan, että se ei ole meidän neiti, koska mun pitäis vielä huomiseen iltaan pysyä kasassa!

Mutta nyt iltatouhuihin ja lapsia rapsuttelemaan!

apinaemo 38+6 yhäkin

Vierailija

Miehen kanssa taas nousin puoli kuuden maissa, tänään lämpötila +3 (ihan kuin olisin joku tämän listan Pekka Pouta, hih!) Tyttö onneksi heräsi vasta puoli seiskan maissa, joten sai rauhassa lukea lehden ja hiukan vielä pötkötellä.

Nyt on jo pesukone käynnissä ja huuto.netin postitushommat hoidettu. (Olen laittanut jo paljon äitiysvaatteita myyntiin, ei tuolla hiekkiksen reunalla paljon jakkupukuja ja kauluspaitoja tarvitse).

Rauhallinen päivä tiedossa, mies vei auton joten olemme jumissa täällä kotinurkilla. Tyttö katsoo Nalle Puhia telkusta ja sitten jos vähän siivoisimmme ennenkuin se hiekkalaatikko kutsuu. Eilen oli ihan pakko ryhtyä ennen saunaan menoa avaamaan viemäreitä, kaikki kun ovat hiuksia ja muuta täynnä vaikka vielä vetivätkin hyvin. Jotenkin nuo hajut taas tunkevat nenään tosi helposti.

Epiduraalista oli puhetta, otin sen viimeksi ja varmaan nytkin jos vaan ehditään. Sitähän ei ihan lopussa enää anneta. Olin niin paljon piuhoissa ettei mistään suihkuista, ammeista tai edes kävelystä ollut tietoa. Alhaisen verenpaineen vuoksi laitettiin tippaan ja sitten oli ne värkit vauvan päässä ja aika nopeasti myös se eppiksen systeemi selässä. Pelkkä vessaan meneminen kesti pitkään kun se johtolegioona piti selvittää ja raahata mukana :) Mehän menimme sairaalaan aamulla seitsemän maissa ja tyttö syntyi 16.42. Olin mennessä auki vasta pari senttiä, nyt toivottavasti vähän enemmän. Pidempään ainakin yritän sinnitellä kuin viimeksi.

Mitäs vielä, ristiäisistä on ollut juttua. Meillä olivat myös juuri kun se 2 kk oli tulemassa täyteen. Ja minulla on ihan kiva tilanne että olen todennäköisesti synnytystä seuraavalla viikolla taas jo lähtöpainossa- ne vatsamakkarat vaan ei katoa mihinkään. Ja viimeksi oli töihin palatessa 10 kk päästä melkein 10 kiloa kevyempi. Samaa toivon nytkin, jos nyt vaan pystyisi ne pitämään sitten poiskin. Painoindeksi oli alussa taas 24 joten on tässä varaakin kutistua. Älkää kovasti niistä kiloista stressatko, joiltain lähtee helpommin ja joiltain hankalammin -ei sitä voi etukäteen tietää. Yksi kaverini karisti 15 kiloa parissa kuukaudessa, ihan mahdollista siis. Riippuu vähän siitä miten imetys lähtee käyntiin.

Työkaverit kyllä katsoivat hiukan hölmistyneinä kun tulivat vauvaa katsomaan meille kotiin 6 vrk iässä kun olin vastassa omat normivaatteet päällä. Kerrankin sai ne hiljaiseksi jotenkin :)

Mukavaa viikonloppua!

t: Typykkä ja Hermis, virallisestikin 37 vkoa

Vierailija

Meillä päin satoi aamulla oikein roimasti vettta, mittaria en ole kattonutkaan. Nyt paistaa aurinko niin komiasti että.

Meillä päin on tänä viikonloppuna markkina tyyliset menot. Oltiin eilen illalla sitten torilla kiertelemässä ja neiti meni sitten kaikenmoisiin laitteisiin mitä vaan oli. 3e maksoi kuulkaa lippu per laite!! Huh! Kauheat hinnat. Jopa onginta oli saman hintanen. Tänään on tarkostus mennä kans. Näkee sitten samalla tuttuja ja neiti taas pääsee sinne laitteisiin. Se on ainakin 15e kuolema... mutta mitäpä ei lapsensa eteen tekisi ja onhan ne markkinat vain kerran vuodessa.

Illalla sitten kun kotiuduttiin, sain ihan hirveän hepulin. Osansa sai niin isäntä kuin neitikin. Oikein manasin, että mikä piru tämä tämmönen kohtaus on ja samantien uudelleen. Naama vaan loisti punasena ku meikä plikka päästeli menemään. Kaikki vatutti sitten niin perusteellisesti. No, onneksi kohta ne on ohi, toivottavasti... :)

Meillä isännällä on lomaviikko, mutta silti meni tänään töihin ja menee myös huomenna. Ovat appiukon kanssa samassa paikassa ja heillä on joku projekti, kai. Toivottavasti on töissä...pitää varmaan käydä tarkistamassa... No, jos ei kuitenkaan... ;)

Äitiyspakkauksen otin. Oli jotenkin niin sulosen värinen. Esikoisen pakkaus oli 2003 ja inhosin yli kaiken sitä haalaria. Mutta nyt oli kyllä niin kivat värit ja haalarikin oli hyvä, kun saa auki ihan alas asti. Kuinka paksua vaatetta olette ajatelleet laittaa vauvalle, kun laitokselta lähdette? Ens viikolla on varmasti kans aika kolkko ilma, että ite meinasin, että otan sen vanupuvun, uuden, mukaan. Eli en ota valmiiksi pestyä joka on jo ohut. Niin ja sitten vielä peiton ja pari kerrosta vaatetta. Voipi olla, että jos kaikki menee hyvin, niin keskiviikon paikkeilla päästäisiin sitten jo kotiin.

Pikkusen on suppareita alkanut olemaan, ei kylläkään mitään kipeitä, mutta kuitenkin. Liikkuukin ihan hyvin, että masussa siis kaikki hyvin.

Mutta nyt pitää mennä laittaan vaatteita oikein paksusti päälle ja sitten lähteä neidin kanssa sinne torille palloileen ja kuluttamaan rahhaa... :(

Menen siis vielä esittelemään isoa masuani... :) kun vielä voin.

vm78 ja iiro 41+2

Vierailija

Taas kadotin viestini.

En ole muutamaan päivään käynyt teidän viestejä lukemassa. Liekkö syntynyt ketään?

Meille tuli ohjelmanmuutos viime viikolla. Lasten isomummi kuoli keskiviikkona. Itselleni tämä ei ole suuri suru, mutta miehen, lasten ja anopin tunnelmien peesailu tuntuu vievän minunkin voimia. Ajateltavaa on vaikka kuinka. Nyt toivotaan että minä pysyisin kasassa vielä pari viikko, yli hautajaisten. Niin ja jaksaisin kutakuinkin osallistua hautajaisiin.

Tänä viikonloppuna vietämme synttäreitä. Esikoinen täyttää viisi. Uskomatonta kuinka aika kuluu!

Epiduraalista joku kyseli. Minä en tiedä.

Ensimmäisessä synnytyksessä puudute ei mennyt epiduraalikanavaan ja jouduin saamaan kolme eri piikkiä. Takalistoni oli puuduksissa kolme kuukautta synnytyksestä, mutta silloin kuin olisin puudutusta eniten tarvinnut se ei joko toiminut tai sitä ei voitu minulle antaa. Toisessa synnytyksessä se sitten toimi ihan moitteetta. Nyt tulevasta en tiedä. Saa nähdä kuinka pitkäksi synnytys tällä kertaa venyy. Siitä kai taas oma sietokyky riippuu.

Nyt paukkaa raketit. Läheisessä ravintolassa vietetään Venetsialaisia ja ilotulitus alkoi. Toivottavasti lapset ei herää...

Hyvää yötä ja mukavaa raikasta syyskuuta!! Nyt ei ole kuuma ja se on kivaa.

terv peikkoäet ja turkulainen 35+6

Vierailija

Mulla sitten loppui noi supistelut kokonaan. Kai ne joskus palaa? No, ainaskin sain nukuttua. Olisin kyllä ihan valmis synnyttämään, mutta ei kun ei. Turhauttavaa tää tämmöinen.

Epiduraalin meinaan ottaa, jos vaan ehdin ottaa sen. Viimeksi auttoi muutamassa minuutissa enkä edes tuntenut sitä pistosta, kun oli niin kauheat kivut muuten päällä.

Äitiyspakkauksen otin. En olis tarvinnut, mutta piti ottaa, kun tykkäsin niin niistä väreistä.

Edea+Pikkis 39+4

Vierailija

Ihana kirpakka syysilma täällä pääkaupunkiseudulla.

Kiva kuulla, että muillakin on mies pois. Kuvittelin että olen ainoa, jonka mies poissaoleilee. En tiedä lähteekö enää matkoille. Harmittaa itseä, kun ei oikein öitä saa nukuttua enää kunnolla ja päivällä on niin väsynyt. Esikoinen vaatii huomiota koko päivän ja mitään mummoloita yms. ei ole johon voisi viedä. Alan olee aika kuitti.

Äitiyspakkauksesta. Otin äitiyspakkauksen, koska siinä oli niin ihania vaatteita. Mä lahjoitin viimeeksi sen vähän käytettynä Venäjälle ja nytkin teen sitten niin. On nimittäin hyvälaatuisia vaatteita. Periaatteessa en kyllä olisi ehkä tarvinnut sitä.

Epiduraalista. Mulla viimeeksi epiduraali teki kivuttoman synnytyksen. Kaikki meni tosi hyvin ja jäi ihana olo synnytyksestä. Nyt yritän päästä samaan fiilikseen. Uskon, että se ei onnistu ílman epiduraalia, senhän täällä pääkaupunkiseudulla saa lähes aina jos haluaa. Ammeet, perhehuoneet jne. on lähinnä vitsi, niitä on nin vähän suhteessa synnyttäjiin. Perhehuoneet usein menee huume- yms äideille, joita ei voi normaalien joukkoon laittaa. Itse olin edellisessä synnytyksessä ihan 4 hengen huoneessa, jossa oli 5 vauvaa+4 äitiä. (Yhdet kaksoset) En voi sanoa nukkuneeni koko viikon aikana, kun siellä vietin. Mutta enempää en kyllä odota tältäkään kerralta. Meille lähinnä naurettiin, kun kysyttiin perhehuonetta esikoisen synnytyksessä. Näin Hesassa.

Vierailija

Huomenta! Kylläpä väsyttää. Takana huonosti nukuttu yö. Mulla alkoi eilen inhottava kipu oikealla puolella kylkiluiden alapuolella ja kylkiluissa. Pistää koko ajan. Sama missä asennossa olisi. Ja muutenkin yö meni levottomasti. Oli muka niin pirun kuuma ym. Ikkuna auki sit jouduttiin nukkua. Mies reppana. Nukkuu vielä ikkunan puolella¿

Eilinen päiväkin oli aika ¿kova¿. Käytiin maalla ja pitihän sitä kyläillä yhellä jos toisella. Eli koko päivä meni seurustellessa. Kotiin tultiin vasta joskus ennen yheksää. Tänään vois sitten ottaa vähän rauhallisemmin ja vain huilia.

Jellonamami kyseli epiduraalin otosta. Mä en osaa vielä sanoa otanko sitä vai en. Varsinkaan kun ei ole aikaisesempia synnytyskokemuksia.Mä lähen avoimin mielin sit synnytykseenja otan jos on tarvetta. En ole hirveesti viitsiny luoda synnytykselle odotuksia. ainoastaan allasta haluaisin kokeilla ja sängyssä makuultaan en synnytä!

Fiia kyseli äippäpakkauksesta. Otin sen ja tykkäsin tosi paljon.Mun lempiväreihin kun lukeutuu limenvihreä ja beige/ruskea ym. Olin kyllä tosi positiivisesti yllättyny pakkauksesta. Edellisestä pakkauksesta en olisi niin välittäny.

Toivottavasti kirahviinan flunssa alkais jo hellittämään.

Mä voisin siirtyä aamupalan ja eilisen bb:n pariin. Laitoin sen nauhalle, kun mies ei siitä välitä ollenkaan. Katottiin sit yhessä muuta ja mässäiltiin karkkia! Mukavaa ja aurinkoista lauantaita kaikille!

Uma81+vesli 38+1

Vierailija

Jos ei mieliala ole paras mahdollinen, sää ainakin on kuin morsian... Heh!

Lapset häipyivät kärttyilyn jälkeen mummon mukaan päiväksi ja minä haukottelen, vaikka sain nukuttua vain muutamilla heräämisillä jopa kuuteen. Täytyis kohta lähteä kauppareissulle, että sais taas maitojen ja muiden ruokien kantamisesta joka paikan kipeeksi. No, onhan mulla täällä taas päivä aikaa lepäillä sitten.

Maitohamsterille täältäkin voimahali. Koeta kestää! Minäkin täällä mietin, että miltäköhän huomenna tuntuu, kun mies palaa reilun viiden viikon reissulta. Itsellä jotenkin sellainen olo, niinkuin hän olisi välillä muuttanut pois. Jossakin vaiheessa oli kova ikävä, mutta nyt olen lähinnä loukkaantunut hänelle siitä, että kuinka hän pystyi vapaaehtoisesti lähtemään perheensä luota noin pitkäksi aikaa. Mutta ehkäpä miehet on vaan niin erilaisia. Minä en kyllä pystyisi olemaan niin pitkään erossa lapsista, enkä haluaisikaan! (Että semmoista vuodatusta täällä... hormonit jyllää.)

No, täytynee ryhtyä pikku kotihommiin ja ottaa vaikka toinen kuppi teetä vielä.

apinaemo 38+6

Vierailija

Syyskuu... Ihan käsittämätöntä!! =) Me nukuttiin taas niin myöhään että mä missaan kyllä kaikki melkein pakkasaamut! Vietiin miehen kummipoika Porvooseen ja sit lähdettiin käymään Vantaalla Kodin 1 ja Jumbossa. Kiva olla taas vaihteeksi ostoksillakin =) Ja mukaan ei tarttunut kun kynttilöitä! Oltiin eilen katsomassa niitä ilotulituksen Sm kisoja ja hyvinhän mäkin siel lyllersin!! Saatiin auto kisahallin parkkipaikalla josta olikin suht lyhyt matka rantaan josta olikin aivan loistavat näkymät tulitukselle. Ja oli sopiva reunakiveyskin siinä lähellä johon mä sain sit istahtaa aina tulitusten välillä. Muuten en ehkä oliskaan selviytynyt kun kauaa en voi seisoa ilman että alan pyörtymään. Ja nämä mun herrasmiehethän sitten roudasivat mulla autosta ison päiväpeiton etten mä istu kylmällä kivellä tai peräti maassa.. Arvatkaa nauroinko kun tämä 15 vuotias pokalla selitti että istu vaan niin saat virtsatulehduksen ja sen jälkeen se synnytys sit vasta kivulias onkin!! Ja molemmat huolehtivat kuin kanaemot muutenkin! Mun ei tarvinnu kun jalkaa vaihtaa niin mun mies kysyi että supistaako, onko huono olo.. Raukka parka jännittää nyt aika lailla sen mun supisteluajelun jälkeen varsinkin! Sanoin sille kyllä et hyvä vaan jos supistaa, sillähän me se mukelo ulos saadaan!!

Pakkauksesta-otettiin ja mä olen niin tyytyväinen, väritys on kyllä tosi ihana!! Tosin silti mun mielestä se paniikki mikä tossa loppukeväästä oli sen pakkauksen takia oli aika naurettavaa.. Toki mäkin mieluummin tän uusimman version otin, mut olisin kyl ollu ihan tyytyväinen mihin vaan! Söpösiähän ne edellisetkin on olleet!!

Uhh, Typykkä, voihan kateus sulle ja sun palautumiselle normi kokoon!! Heh, tosin mistäs mä viel tiedän mikä itelle mahtuu ja mikä ei ja milloin..

Maitohamsterille haleja, tosi kurjaa todellakin!!! Toisaalta tosiaan se sun mies ei varmaan tajua sun fiiliskiä tässä asiassa kun sillä taas on hätä siitä rahallisesta puolesta? Mut kommentoit kyllä mun mielestä aivan loistokkaasti =) Mä olen kai vähän ilkeä ihminen ja tuollanen pieni iva on kyl mun makuuni.. Mut älä nyt sentään sitä miestä synnytyksestä pois jätä.. Toivottavasti sulla on jo parempi mieli? Kai ne miehet sit vaan on niin erilaisia niinkuin apinaemokin totesi. Ymmärrän muuten apinaemo sun fiilikset myös vallan mainiosti!

Vm78, voih, mäkin haluisin markkinoille, höh!

Niin ja apinaemo, mä tykkään ihan hirveästi sienestämisestä! Silloin kun saa mennä ihan omaa tahtia ja vailla suorituspaineita! Viime lauantaina oltiin mökillä sienessä ja saavutus oli 1 kanttarelli ja pari keltavahveroa.. Ei ollut siellä suunnalla sieniä, suurin osa oli mädäntynyt!! Osaatkos neuvoa jostain tältä suunnalta hyvää sienimetsää? Espookin käy mainiosti! Yllättävän monet tutut on muuten maininnu et oli samana päivänä sienessä kun vaavi syntyi.. Että metsään vaan käynnistelemään =D.

Ja Dumle, voihan kamala sun kanssas! Mistä ihmeestä sä kehität tuon sun käsittämättömän energiasi?? =)

Muutakin piti kommentoida, mut ilman muistilappua tämäkin ylitti mun normaalikapasiteetin!

Ihanaa viikonloppua ja suloista syyskuuta kaikille!!

Colis ja Kihlis 37+

Ps. oliskohan rakkausvauva nyt päässyt lähtemään kun ei ole tälle päivälle kuulunut? Supistuksia kaikille niitä toivoville!!

Vierailija

Mennyt taas tämäkin päivä yhdessä hujauksessa.Sängystä tosin pääsin ylös taas vasta 11.00 kun oli taas pissareissuja yöllä paljon ja sitten supistelelujakin.

Aamupäivästä käytiin Myyrmäen palloiluhallin kirppiksellä ja sieltä tarttui mukaan ihana laadukas vaaleanpunainen sisä" puku" mikä oli joku ranskalainen merkkituote uusi ja hintalappukin 54e!mutta siis se,vauvan ruokapurkin/maitopullon lämmitin ja maljakko YHT:5e!Ainii löyty sieltä imetystyynykin 2e!

Ruokaostoksille piti sieltä suunnata mutta masuvaivat ja liitoskivut pukkas päälle taas niin rajuna että mies toi mut kotiin päikkäreille ja lähti sitten itse.Ja kun se kulta tuli takas niin mulle toi Jäätelön,10 ruusua ja suoristus raudan,ja taaaas sai mies monta pusua:))))

Kohta pitäis mennä saunomaan.En viitsi enään mitään himo löylyjä ottaa kun tuo verenpaine on nousussa.

DUMLE oli pessyt ikkuinoita.Niitä munkin piti tänään pestä mutta sitten menikin nukkuessa päivä,no huomenna päivä uus...

Taidat olla samanlainen tehopakkaus siivoamisen suhteen kuin minäkin.Musta on ihanaa viettää välillä oikein kunnon kodin puunaus päivää(siitä on kyllä aikaa kun olen sellaista voinut tehdä)mutta päivässä saa kyllä koko 140neliöö hohtavan puhtaaksi,pyykit,ruuat ym päälle.Silloin kun siivotaan niin silloin siivotaan..;)Mies siivoaa ja laittelee kyllä mutta aikaa se saa kulumaan huomattavasti enemmän esim:imuroimiseen kuin minä.

APINAEMO kyseli sienestyksestä.Mä en oikein ole koskaan tykännyt niin metsissä oleskella(paitsi hepan kanssa).Voi johtua siitä että mun äiti on ihan himo marjastaja/sienestäjä ja kun olin pieni niin olin minäkin sitten siellä metsässä mukana eväät oli ja kaikki mutta mulla oli ihan hel....tin pitkäveteistä enkä viihtynyt yhtään!

Tossa juuri hetki sitten äitini tuli mökiltä ja toi kanttarelli kastiketta meillekkin se on järjettömän hyvää:)En tiedä onko vielä kantsu aika vai oliko ostettuja.Puolukoita on kerännyt ihan mielettömästi niitä kuulemma on tosi paljon,mustikoitakin tänä vuonna oli ja lapissa oli ystävänsä kanssa hillastamassa joten äireeltä saa ainakin marjoja kun niitä haluaa.ja kohta sieniäkin....

MAITOHAMSTERILLE kunnon halirutistus!!!!!!!!!

Jaa-a,vois vähän jotakin yrittää tehdä ennen saunaan niin sais taas lisää noita suppareita.Onneksi ne on taas tullu takas!!!

palataan....

rakkausvauva 39+1

Vierailija

Kumma kun en osaa nukkua pitkään, tänäänkin olisin saanut nukkua 9, ennen kuin tyttö heräs. Mutta 8 olin virkeänä pystyssä. Pöh.

Tänään ajattelin touhuta jotain kodinkin hyväksi - koko viikko on mennyt enemmän ja vähemmän lusmuillessa. Pyykkiä laitoin jo pyörimään ja ikkunanpesuveet sekoittelen kohta puoliin. Sit haluan käydä tänään ostamassa vähän syyskukkia ulkoruukkuihin.

Se on tosiaan nyt meidän kuu aluillaan :D Tais olla vain jondeliinilla 1. pv laskettuaika.. Mutta hän noutikin jo nyyttinsä. Kyllä Vm sais minunkin puolesta päästä jo synnyttämään! Ja Rakkausvauva. Mutta tutkimattomia ovat nämä synnytykset, voi tulla niin puun takaakin ihan kenelle vaan :) Itse kuitenkin suosiolla odottelen sitä loppukuuta!

Nyt aloittelemaan päivän touhut! Hyvää viikonloppua kaikille!

Dumle rv 37+ (ps. en ottanut äitiyspakkausta)

kewa123
Seuraa 
Liittynyt30.12.2007

Maitohamsteri- voimia miehen kanssa, kuulosta niin tutulle! Meidän isäntä on vielä torstaina asti matkoilla, joten vähän helpompi täällä. Kun ei ole paikalla, niin ei saa olla vihainen Ja mikä ihme se on että kun on kaukana, niin on rakkaampi?

Epiduraali-sta en tiedä mitään. Meille sanotti että ihan helposti ei annetta (Vaasan Keskussairaala, siellä myös ne käytäväpaikat). Ei ehtinyt saaman mitään lievitystä esikoisen aikana, ihmeteltiin vaan että minä olen niin rauhallinen, mutta sattui niin pirusti että ei pystynyt kommunikoimaan.

Äitiyspakkausta ei ottanut, esikoisen jäljeltä kaikki tallella ja olivat hirveän näköiset/väriset vaatteet (äh 2005, anteeksi vaan se on minun mielipide). Tämän vuoden laatikko on aivan ihana, mutta ei vaan tarvitse mitään.

Miellä oli aamulla 0c. Laitoin kakun uuniin (tulee lämpöä ja hyvää tuoksua) ja myöhemmin pitäisi lämmittää myös takka. Pojan huoneessa vaan 20c, tuntuu jäiseltä, raukka ei osaa nukkua peiton kanssa. Eilen ostin kirpparilta Pikku-piian imetystyynyn, hinta vaan 14 euroa. Joku täällä suositteli, kiitokset. Tuntuu hyvälle ja katostaan tuleeko myös käytettyä. Nyt kauppaan, jääkaappi ihan tyhjä ja huomenna kaupat kiinni. Ihana syyskuuta kaikille sisseille!

Kewa 37+5

Vierailija

pääsin kuin pääsin sinne käynnistykseen pe aamulla.kalvot puhkaistiin siinä klo9.30. Klo 11 alko kipeet supistukset ja tyttö 3,9 kg ja 51 cm syntyi klo 12.14.

Kirjoittelen joku päivä paremmalla ajalla,kohta meinaan mennä nukkumaan ku en sairaalassa osannu nukkua ollenkaan.

AuringonTytär G4P4

Vierailija

Vapaapäivä on sujunut rennosti. Pienen puuhailun lomassa otin pitkästä aikaa kunnon päiväunet. Tekipä terää! Vaihdoin parisänkyyn lakanat, että on sitten vauvalla siinä vieressä suht puhtaat lakanat nukkua, jos nyt sattuis vaikka ensi viikolla syntymään. Tosin jos menee niinkuin esikoisen kanssa, että vedet menee sängyssä, lakanat menee kyllä vielä vaihtoon. Tuli nimittäin silloin aika reippahasti sitä lapsivettä...

Ei vapaapäivää ilman kirppisvisiittiä. Ja taas tarttui Akselista kaikenlaista kivaa mukaan. Ostin tuolle 2-vuotiaalle Reimatecin takin ja housut talveksi. Ei kulumia, ainoa miinus, että huppu puuttui. Hinta 25 euroa. Miltä kuulostaa? Nyt sitten taas pesukone pyörii... Kivaa!

Täytyis vielä imuroida ainakin alakerta ja korjailla joitakin lastenvaatteita. Huomaa kyllä, että oma fiilis on tuhat kertaa parempi, kun saa vähän levättyä ja nukuttua. Nyt ei ole edes mitään jomotuksia tuolla alapäässä, että ehkäpä se mies sitten ehtisi mukaan synnytykseen...

Mukavaa viikonlopun jatkoa!

Onko teistä joku innostunut sienestyksestä? Mun tekis ihan hirveästi mieli lähteä tuonne metsiin tarpomaan, kun tiedän, että siellä on sieniä, mutta ehkä nyt odotan sen miehen kotiin, että en saa sillä retkellä synnytystä käyntiin... Kykkiminen lienee hyvä keino saada suppareita! Ja ehtiihän tässä vielä vauvankin kanssa sitten kuun loppupuolella!

apinaemo 38+6

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat