Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään muun mies näin jäykkä?

Vierailija

Se on ihan mahdoton tyyppi! Eilen puhelin sille heti alkuillasta, että on ihana rakastella ja viettää mukava perjantai-ilta. Muutaman kerran yritin sitä lähennellä, mutta se pyysi ihan nätisti aikaa saada vähän rentoutua ensin. Mutta taas mä tajusin, ettei sillä taida olla aikomustakaan seksiin, kun makoili sohvalla ja oli jo puoliunessa, siitä se ei sitten herää kun kerran nukahtaa. Ja menin kysymään, että voidaanko olla lähekkäin vai ei, ja sitten se meni ihan lukkoon. Kokee, että vaadin liikaa, painostan, enkä anna tilaa.

Vittu että meni taas hermot. MIkä mies toi tollanen on, jolle ei seksi kelpaa ja aina pitää hakea sopivaa hetkeä???

Kommentit (3)

Vierailija

puhua ollenkaan. Seksiä kyllä haluaa aina kun meillä on tilaisuus....olen huomannut, että hänestä tulee hyvinkin tulinen, kun otamme vähän viiniä, hieromme toisiamme (ei seksi mielessä) esim. hierontaöljy ja kynttilänvalo, kokeile ihmeessä. Se öljy on itsessään niin kiihottavaa, kun liukuu iholla joka paikkaan, ettei mies voi olla innostumatta ja samalla siinä rentoutuu ja kireys poistuu. Öljyn tuoksun voit valita tarpeen mukaan. Olemme miehen kanssa toisaalta aika samanlaisia, inhoan kaikkea pakkoa ja liikaa yrittämistä, ehkä teille on niin, että mitä enemmän yrität sitä enemmän mies pakenee....keskity johonkin omaan juttuun ja ole vähän aikaa yrittämättä, pura energiaa esim. urheiluun.

Vierailija

on meillä tyypillisin keskustelunaihe " Älä kiusaa" " Voitko antaa vähän tilaa" " Älä painosta" . Ehkä tässä tietty pitäs peiliin katsoa.. mutta kun sitten elellään kuin sisko ja sen veli jos mä en ehdota seksiä.

Uusimmat

Suosituimmat